גולדהאר נחת בישראל והגיע לאימון מכבי תל אביב

עומר אצילי
עומר אצילי | אריאל שלום

הבעלים הצהוב הגיע לארץ אחר יותר משנה ופגש את השחקנים, יצפה יחד עם ג'ק אנגלידיס במשחק מחר מול הפועל חיפה. בהמשך השבוע הוא צפוי לקדם את ההכנות לעונה הבאה.קיארטנסון ובלקמן אמורים לפתוח

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח מחר (ראשון, 21:00) באצטדיון בנתניה את הפועל חיפה במחזור שיפתח את הפלייאוף העליון לעיני מיץ' גודלהאר וג'ק אנגלידיס שנחתו היום בישראל, נכחו באימון ושוחחו עם השחקנים. במהלך השבוע השניים צפויים לדון בנושא החוזה של אלי דסה ובהערכות לקראת הקיץ הקרוב והעונה הבאה. הבעלים צפוי לתת אישורים להחתמת שחקנים חדשים ושחרור שחקנים מאכזבים מהסגל הנוכחי זאת לאחר פגישתו הצפויה עם ג'ורדי קרויף ובן מנספורד.

משחקה הבא של מכבי תל אביב יהיה רק בעוד שבועיים לאחר פגרת נבחרת ישראל שתשחק נגד נבחרת רומניה ולאחר ליל הסדר, כשתתארח באצטדיון בנתניה אצל מכבי נתניה. שחקני מכבי תל אביב יידעו כבר הערב את התוצאה במשחק בין סגנית מוליכה בית"ר ירושלים שתארח את הקבוצה מעיר היהלומים.

השחקנים לא מדברים על המשחק בו ניצחו את הפועל חיפה 0:4 וברור להם שההרכב והמערך שיציב המאמן ניר קלינגר יהיה שונה ויתפתח במגרש סוג משחק אחר. בקבוצה אומרים שהאדומים מהכרמל בתוך המאבק האליפות וגם עבורם זה משחק גמר. לסגל הרחב אמור לחזור הקשר עומר אצילי שמגלה התלהבות גדולה באימונים ומוכיח שהחלים לחלוטין מהשבר ברגלו. הקפטן שרן ייני מתאמן חלקית מאז המכה שספג מתחת לברך נגד הפועל באר שבע וממשיך בטיפולי ההחלמה.

מסתמן על פי התרגולים של היומיים האחרונים כי ההרכב שפתח בניצחון 0:2 על מכבי פתח תקווה ימשיך. הצוות המקצועי עבד על שיפור בשיתוף הפעולה היצירתי בהתקפות המעבר בין דור מיכה, דור פרץ ואייל גולסה לשני שחקני ההתקפה ניק בלקמן ו-וידאר קיארטנסון, שמעקב אחריו יועבר לצוות המקצועי של נבחרת איסלנד.


אצילי. מוכיח שהחלים מהפציעה (אריאל שלום)

שחקני ההגנה והכנפיים תורגלו בסגירת האגפים של הפועל חיפה ובמתן תשומת לב בפריצות העומק של אלון תורג'מן ועדן בן בסט. אבי ריקן יבצע את רוב המעברים שלו קדימה דרך אגף שמאל בשל היעדר קיצוני שמאלי והורדתו של אלירן עטר לספסל, ממנו יעלה כמחליף ראשון או שני. שחקנים במכבי תל אביב סבורים כי המשחק תלוי המון ביכולת של גולסה, שאמור להראות את כישוריו במשחקים המכריעים לאחר ההחלמה מהפציעה.

המאבק על כניסה לסגל למשחק גדול, ושובו הצפוי של עומר אצילי יגביר את המאבק על רשימת המוזמנים, כשבמשחק נגד מכבי פתח תקווה נשלחו ליציע הכבוד מלבד שרן ייני הפצוע, גם כריסטיאן באטוקיו וארון שוינפלד.

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, יובל שפונגין, ז'אן סילבאן באבין, איתן טיבי, דור מיכה, דור פרץ, אבי ריקן, איל גולסה, ניק בלאקמן, וידאר קיארטנסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי