יעקב בוזגלו יגיע מחר לטרנר: "אני בא לראות כדורגל"

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | אריאל שלום

ביקורו האחרון של האב הסתיים עם "קללת בוזגלו", אך כעת הוא נשמע מפויס לקראת המשחק בין בני יהודה לבאר שבע: "זה שייך להיסטוריה. הייתה לנו כאן תקופה יפה". זריהן עשוי להמשיך ב-11, התלבטות לגבי וואקמה

(גודל טקסט)

ביקורו האחרון של יעקב בוזגלו בטרנר הסתיים בצורה טראומטית. פציעתו הקשה של בנו מאור, עדיין במדים הירוקים, והקריאות הקשות שהופנו אליו מכיוון היציע הדרומי, העמיקו את הקרע בין הבוזגלוס לבין האדומים והולידו את "קללת בוזגלו".

מחר בערב (ראשון) יעקב מתכוון להתייצב שוב בטרנר, הפעם כדי ללוות את בנו אלמוג, קשרה של בני יהודה, למשחק שרק למארחת יש מה להפסיד בו. "אי אפשר להקל ראש בקבוצה שרושמת 47 משחקי ליגה רצופים בלי הפסד ביתי, זה חלק מהיופי בכדורגל, אבל תמיד יש את הפעם הראשונה", אומר אבא בוזגלו. "מה שבטוח אלמוג ובני יהודה לא מגיעים לבאר שבע כדי לשמש תפאורה. יהיה משחק טוב, ובעזרת השם 'נחזור' הביתה עם שלוש נקודות".

דומה שגלגלי הזמן עשו את שלהם, ובקולו של יעקב נשמעת נימה מפויסת למדי. בהתייחסו לנאום שעורר עליו את חמתו של הנגב, הוא מוסיף: "זה מה שיצא באותו רגע, כשהייתי נסער מהאירועים ומודאג מהפציעה של הבן שלי. התלווה אליי צוות טלוויזיה והדברים נאמרו במסגרת ראיון ספונטאני ששייך להיסטוריה. ביום ראשון אני בא לראות כדורגל. זה הכול".


בפעם האחרונה זה נגמר בדמעות. יעקב בוזגלו בטרנר (דני מרון)

אינך חושש מהמפגש עם הקהל המקומי?
"מה יש לי לחשוש? ארבע שנים היינו בבאר שבע והייתה לנו תקופה יפה ביחד, מאור בוזגלו עשה דברים יפים למען העיר והרקיד מאה אלף אוהדים בחגיגות האליפות. עד היום אוהדים של הפועל באר שבע שומרים איתי ועם מאור על קשר. בעיניי אלה אוהדי הספורט האמיתיים".

מה המסר שתרצה להעביר לאוהדי באר שבע?
"המסר שלי הוא פשוט. אנחנו אוהבים כדורגל ונמשיך ללוות את הילדים שלנו לכל מגרש בארץ".


מי תיקח אליפות?

"יש הבדל בין מה שאני רוצה לבין מה שיקרה".

כלומר?
"בתור מי שאוהב שינויים אני רוצה שהפועל חיפה תיקח אליפות, ובעדיפות שנייה שבית"ר ירושלים תניף את הצלחת".


יקבלו את יעקב בצורה יפה? אוהדי הפועל באר שבע (מאיר אבן חיים)

ובשורה התחתונה?
"בשורה התחתונה מכבי תל אביב והפועל באר שבע הן הפייבוריטיות, והמאבק יוכרע ביניהן בפוטו פיניש".

אחת הפייבוריטיות לזכייה באליפות, גם לפי בוזגלו, השלימה את הכנותיה לקראת המשחק מחר. "נכנסנו למאני טיים וזה הראשון מתוך עשרה משחקי עונה", אומרים בטרנר. טוני וואקמה דיווח על שיפור במצב הקרסול, וקיימת התלבטות אם להחזיר אותו כבר מחר לעניינים או לאפשר לו לאגור כוחות למשחק מול בית"ר ירושלים, לאחר פגרת הנבחרת. ניב זריהן שגילה יכולת טובה בניצחון על סכנין עשוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב של ברק בכר.
איסאק קוואנקה חזר מהסידורים האישיים בספרד והשתתף במחנה האימונים בקיבוץ נחשולים. בשלושת ימי הגיבוש בצפון הארץ שותף גם מיכאל אוחנה שחזר לכשירות מבצעית, ומועמד להיות בסגל.

זימונם של שישה משחקני הקבוצה לסגל הנבחרת לקראת משחק הידידות מול רומניה התקבל ברגשות מעורבים בבירת הנגב. לצד ההתבטאויות הרשמיות, בנוסח "כבוד למועדון", נשמעו גם קולות אחרים. את הצד הפחות נלהב מהגיוס הסיטוני של שחקני האלופה למשימה הלאומית מבטאים בקבוצה בשיחות שלא לציטוט. האוהדים, מצדם, ממש לא יוצאים מגדרם, במיוחד לנוכח העובדה שמכבי תל אביב שלחה רק שלושה שחקנים לקאדר של אלון חזן. "יותר מדי שחקנים זומנו ואני מודאג", נכתב בפורום האוהדים מפיו של אדום צעיר. וחברו הוסיף: "בעת הזאת כאשר הנבחרת מורכבת ללא מאמן קבוע וללא תכלית הלוואי שלא היו מזמנים אף אחד מהשחקנים שלנו. חשוב יותר לשמור עליהם למאבק האליפות".


צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט. זריהן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי