"הלחץ במשחקים עושה את שלו, השחקנים לא מצליחים להבקיע"

רודי חדד
רודי חדד | צילום: ערן לוף

בהפועל אשקלון מעודדים מהנקודה בקריית שמונה: "העובדה שלא נשברנו מראה שיש כאן שחקנים שילחמו", אך מתסוכלים מקצב הבקעת השערים: "באימונים כולם כובשים מכל מצב". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון חזרה אמש (שבת) הביתה עם נקודת חוץ יקרה מהמשחק בקרית שמונה, לאחר שסיימה בתיקו 1:1 נגד קבוצתו של חיים סילבס. זה היה משחק שני ברציפות שאשקלון לא מפסידה, עם תיקו שני ברציפות, דבר שמפיח המון תקווה בקרב אנשי הקבוצה לקראת קרבות ההישרדות בפלייאוף התחתון.

"זו נקודה סופר חשובה, שהושגה עם הרבה אופי שגילו השחקנים", אמר גורם בקבוצה. "העובדה שלא נשברנו אחרי פיגור והצלחנו להשוות בדקות הסיום, מראה שיש כאן שחקנים שיילחמו עד הרגע האחרון. נקווה שהגול הזה והנקודה הזו, יתנו לנו הרבה בטחון לקראת המשך הפלייאוף. למרות המצב והעובדה שאנחנו מתחת לקו האדום, ההרגשה כאן שהכל עדין תלוי בנו ולא נוותר עד הסוף".

באשקלון דיברו שוב על עניין ניצול המצבים והבקעת השערים ואמרו: "קשה להסביר מה קורה לנו במשחקים, השחקנים לא מצליחים להבקיע. באימונים כולם נראים טוב וכובשים מכל מצב, כנראה שהלחץ במשחקים עושה את שלו והכל נראה אחרת. אולי השער הזה יפתח את הסכר לקראת המשחקים הבאים".

באשקלון ינצלו את פגרת הנבחרות כדי לאושש סופית את כל הפצועים שחזרו בשבועות האחרונים לאימונים ולמשחקים, כאשר המשחק הביתי הקרוב נגד בני סכנין, סומן ככזה שחובה לנצח, אם חולמים על הישארות בליגת העל.


הכל תלוי בהם? דגו אחרי עוד נקודה יקרה (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי