קינדה ישוב לפני סיום העונה, תורג'מן: הפסדנו לקנדיל

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

הקשר, שסובל מפציעה בברכו, צפוי להיות כשיר לשלושת המשחקים האחרונים של העונה. המאמן אחרי ה-2:1 שסיבך את קבוצתו עמוק במאבקי הירידה: "מי שלא יהיה אגרסיבי ויעבוד, לא ישחק. השוער שלהם תפס יום ענק"

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד הסתבכה (אמש) שבת כשנכנעה 2:1 בדוחא מול בני סכנין. בקבוצה הדרומית מעודדים מכך שהקבוצה הייתה ראויה לפחות לנקודה ומותסכלים מכך שהשחקנים לא "רעים" מספיק. עמיר תורג'מן דורש מחניכיו להיות קשוחים יותר על המגרש ולא לאפשר ליריבות להגיע למצבי הבקעה בקלות.

משחק ההגנה של אשדוד איפשר לג'ורדן פושה לכבוד שני שערים קלים תוך 19 דקות. לתורג'מן זה הספיק והוא שלח למגרש תא דין דוד על חשבונו של בנצי מושל המאכזב. תורג'מן הסביר: "אמרתי חד וחלק שמי שלא יהיה אגרסיבי ויעבוד קשה, לא ישחק. רציתי לעשות את החילוף אפילו מוקדם יותר וזה לא הסתדר. שחקן שלא יתן מעצמו יירד מהמגרש".

תורג'מן ניתח את המשחק: "היו לנו 19 איומים על השער וכבשנו רק פעם אחת. לסכנין היו שלושה מצבים והם כבשים שניים. פתחנו את המשחק לא טוב והצלחנו להיכנס לעניינים רק אחרי השער השני שלהם. אנחנו בתקופה פחות טובה וצריך להרים את השחקנים. קנדיל תפס יום ענק ועצר מספר בעיטות לא פשוטות, הפסדנו לשער של בני סכנין".

לשחקניו יהיה זמן רב לחשוב על מצבם הקשה בטבלה, שלוש נקודות בלבד יותר מהפועל אשקלון. המשחק הבא של אשדוד, אחרי פגרת הנבחרות והפלייאוף התחתון, יתקיים רק ב-07/04 בבית מול מכבי חיפה. מי שצפוי לחזור עד הוא הניגרי בלסינג אלקה שנפצע וצפוי לחזור לאימונים תוך שבועיים. גדי קינדה, שסובל מפגיעה גם הוא, אמור לחזור ולהיות כשיר לשלושת המשחקים האחרונים של העונה.


הציל את סכנין. קנדיל (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי