בקריית שמונה מאמינים: זכייה בגביע תשאיר את האסלביינק

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | ערן לוף

בק"ש מבינים שהם יתקשו לשמור על הכוכב, אך מאמינים שכרטיס לאירופה ישאירו. אכזבה במועדון מהשער המאוחר של אשקלון: "אם היינו יודעים לשמור על תוצאה, היינו בפלייאוף העליון". גוזלן: "חזרתי מוקדם ונפגעתי"

(גודל טקסט)

לקריית שמונה אין מטרות בליגה עד לסיום העונה ובקבוצה מעודדים מכך שלמרות זאת השחקנים הציגו יכולת טובה אתמול (שבת) במהלך המחצית השנייה ב-1:1 מול הפועל אשקלון. מנגד, הם שוב ספגו שער בדקות הסיום (89). "אנחנו צריכים לדעת לשמור על תוצאה ואם היינו עושים זאת העונה, כנראה שהיינו בפלייאוף העליון", אמרו במועדון.

חסורנו של נייג'ל האסלביינק, שנעדר בגלל צהובים, הורגש וזו ככל הנראה הסיבה המרכזית ליכולת החלשה במחצית הראשונה. בקריית שמונה מבינים שהם יתקשו לשמור עלי הכוכב בעונה הבאה, אך עדיין מאמינים שאם הקבוצה תזכה בתואר ותשחק באירופה, זה עלול להשתנות והוא עשוי להישאר.

במועדן שוב התאכזבו מכך שהגיעה כמות קטנה של קהל, זאת למרות כניסה חינם לילדים, חיילים ונשים. בקריית שמונה מקווים שהקהל יגיע לחצי גמר גבע המדינה מול בית"ר ירושלים בעוד שבועיים. החדשות הטובות הגיעו מכיוונו של שובל גוזלן שעלה מהספסל וכבש: "עברתי פציעות וירדתי ביכולת, שמח שאני חוזר לעניינים", אמר החלוץ.

גוזלן המשיך: "אנחנו חייבים להיות טובים בליגה כי ככה נגיע גם לגביע. הגענו דרוכים למשחק ואני מקווה שכך נגיע גם למשחק מול בית"ר. אנחנו יכולים לעשות את זה. חזרתי מוקדם מפציעה העונה וזה פגע בי. אני חושב שאנחנו מחמיצים הרבה ועוד לא היה לנו משחק שבו כולם שיחקו מצוין. כל פעם שחקן אחר ואני מקווה שהדרך שעברנו תבוא לידי ביטוי דווקא בחצי הגמר".


שוב בכושר הבקעה. שובל גוזלן (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי