תורג'מן: כל העונה אמרו שאנחנו גימיק והוכחנו אחרת

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | מאור אלקסלסי

"החזרנו את הקהל לחיים", "ניר קלינגר האיר לי את הדרך", "רוצה להישאר, אבל אם לא נסתדר, אחפש אתגר חדש". רגע לפני הפלייאוף העליון, חלוץ הפועל חיפה מדבר ומבקש: תמשיכו לא לספור את האדומים

(גודל טקסט)

לאלון תורג'מן לא אכפת שלא כולם סופרים את הפועל חיפה כמועמדת לאליפות. "אני דווקא אוהב ששמים אותנו כאנדרדוג. במהלך כל העונה אמרו שאנחנו גימיק שיחלוף והוכחנו אחרת. גם עכשיו אנחנו רוצים ללכת חזק עד הסוף. כל מי שצריך להגדיר הגדרות, שיגדיר, אנחנו נעשה את העבודה".

בגיל 26, אחרי מסכת נדודים, אחרי שהיה מנודה ולא מצא את עצמו (ואת הרשת) בשלל קבוצות, תורג'מן פורח בהפועל חיפה. יש לו 10 שערי ליגה – שניים יותר ממה שהבקיע בשלוש העונות האחרונות יחד – והוא מתקרב לשבור שיא שערים אישי לעונה. רגע לפני תחילת הפלייאוף העליון והמשחק נגד מכבי תל אביב, החלוץ העניק ראיון קצר ודיבר על ההצלחה של הפועל חיפה.

"אני חושב שהייתה לנו עונה סדירה מצוינת, אבל יכולנו להוציא עוד קצת יותר מעצמנו. אנחנו לא בוכים. יש לנו עוד 10 משחקים וכל משחק הוא כמו גמר גביע. נצטרך לעשות את העבודה וכמובן שיש לנו עוד מטרה בחצי גמר גביע המדינה. יהיה לא פשוט מול קבוצה חזקה, אבל אנחנו מתרכזים כרגע במשימה בליגה מול מכבי תל אביב".

חדר ההלבשה: "זה לא סוד שחדר ההלבשה שלנו הוא מדהים. אני יכול להעיד שעבורי באופן אישי זה חדר ההלבשה הכי טוב, הכי מגובש והכי בריא שהייתי בו. כולם רואים שאנחנו עולים למגרש ומשחקים אחד בשביל השני. זה חלק מההצלחה".


"חדר ההלבשה הכי טוב, הכי מגובש והכי בריא שהייתי בו" (ערן לוף)


על יואב כץ:
"יש לנו קשר מאוד טוב ואנחנו מדברים הרבה. אני לומד ממנו והוא משרה על כולנו ביטחון. אני חושב שהוא בעלים מתערב ברמה שהוא צריך ועד איפה שהוא צריך. זה נכון בעיניי".

פריחה מחודשת תחת ניר קלינגר: "אין ספק שהשנה אני מקבל את כל מה שאני צריך. הייתה לי שיחה עם ניר קלינגר בתחילת העונה בה הוא החדיר בי ביטחון, חדר ההלבשה המיוחד שלנו וכמובן כמות הדקות שאני מקבל – כל אלה מביאים להצלחה ומצד שני אני מנסה להחזיר כמה שיותר על המגרש. אני חושב שניר מוציא את המקסימום מכל שחקן. הוא יודע לגשת לשחקנים והאימונים שלו ברמה גבוהה. מצד אחד, הוא פתוח וקשוב לשחקנים ומצד שני, יודע לשים גבולות. השיחות שלנו בתחילת העונה היו החלק העיקרי בהגעתי לקבוצה".

החזרה לעמדת החלוץ: "אני לא רוצה להחשיב את זה כתירוץ, אבל ניר הסביר לי שהוא רוצה אותי בתפקיד הטבעי שלי שהוא חלוץ וזה האיר לי את הדרך. זה התפקיד שהכי נוח לי בו, אבל מצד שני לעולם לא אתלונן על תפקיד אחד אם המאמן יבקש ממני לשחק בו.


עם קלינגר. מוציא את המקסימום מכל שחקן (עדי אבישי)

על מכבי חיפה: "אני לא מסתכל על הפער ממכבי חיפה וזה לא מעניין אותי. אני רוצה לתקן את הטעויות שלנו ומכבי חיפה זאת כבר היסטוריה עבורי. לא אתעסק בבעיות שלהם. אני רוצה להסתכל על המטרות שלנו".

העונה הבאה: "אני כרגע בהפועל חיפה עד לסיום העונה. התחלנו בשיחות לגבי העתיד ואם הדברים יסתדרו, אשאר כאן ואם לא, אחפש אתגר חדש. אירופה זאת תמיד אופציה אבל לא מתעסק בזה. יש עוד כל כך הרבה דברים וחלומות שאני רוצה להשיג העונה ולכן אני לא חושב רחוק מדי. נבחרת? אני יכול להגיד לך שאני רוצה להיות בנבחרת ואני בכושר ראוי ומתאים להיות בנבחרת ומקווה מאוד שגם אחרים רואים את זה".

הקהל: "אני זוכר את המשחקים הראשונים שלנו ואם אני משווה אותם למשחקים האחרונים, יש שיפור משמעותי. יש לנו קהל מדהים שדוחף אותנו ומוציא מאיתנו את המקסימום. אני שמח שהחזרנו את הקהל לחיים וזה מאוד מחמם את הלב שהם מגיעים בכמויות האלה. מקווה שנמשיך לשמח אותם".


"שמח שהחזרנו את הרהל לחיים. מקווה שנמשיך לשמח אותם" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי