פרדראג ראיקוביץ': מתנצל על הטעויות, מתחרט על התקרית

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | ערן לוף

שוער מכבי ת"א פרסם הודעת הבהרה באינסטגרם אחרי שהתעמת עם אוהד: "הרגשות השתלטו עליי, אסור שזה יקרה". ביקורת במועדון על המאמן ג'ורדי קרויף, גורם לספורט1: "בלי אליפות קשה להאמין שגולדהאר ישאיר אותו"

(גודל טקסט)

ביקורת במכבי תל אביב על ההתנהלות המקצועית והחילופים המאוחרים והשגויים של ג'ורדי קרויף ב-2:1 הדרמטי אמש (ראשון) להפועל חיפה שהרחיק את הצהובים מהפועל באר שבע ובית"ר ירושלים.

מעמדו של ההולנדי התערער לאחר ההפסד ומסתמן כי אם הקבוצה לא תזכה באליפות יעמוד בעונה הבאה מאמן אחר על הקווים. גורמים המעורים בפרטים טוענים שהבעלים מיץ' גולדהאר מאוכזב מהיכולת וטוען שהשחקנים לא ממשים את הפוטנציאל שקיים אצלם. במועדון מדברים גם על כושר גופני לקוי של חלק גדול מהשחקנים. עוד לא מובן מדוע ארון שוינפלד, שפתח ב-0:4 על הפועל חיפה לפני שלושה שבועות, לא שותף כלל.

גורם בקבוצה אמר: "שחקנים כמו אלי דסה, דור מיכה, אייל גולסה חוסה רודריגס ואלירן עטר עברו תקופת החלמה ארוכה מפציעות ואין להם כושר למשחק מלא. חבל שמיץ' גולדהאר שכולם חיכו לבואו לא יראה ניצחון של הקבוצה", הבעלים יעזוב את ישראל בעוד עשרה ימים ועדיין לא ברור האם יחזור עוד העונה לארץ הקודש.

"שלוש שנים ללא תואר אליפות לא יכולים להתנקז סביב האמירה שבשנה הבאה תהיה אליפות. אם ג'ורדי קרויף לא ינחית את צלחת האליפות קשה לראות את גולדהאר משאיר אותו בעמדת המאמן גם בעונה הבאה".

ג'ורדי קרויף. מעמדו התערער (אריאל שלום)
ג'ורדי קרויף. מעמדו התערער (אריאל שלום)

המאמן עצמו אמר בסיום: "אתם באמת חושבים שגולדהאר יבקר אותי בתקשורת? אחרי כל כך הרבה שנים, לא למדתם שהוא האיש הכי דיסקרטי שיש? זה פשוט משהו שהוא לא עושה מול התקשורת. גולדהאר התכוון שהקבוצה יכולה יותר, ושיש לנו יותר מדי עליות וירידות, אבל אנחנו עדיין במאבק ועכשיו זה הזמן לעבוד, לא לדבר על השנה הבאה".

על הסיכויים במאבק האליפות הוסיף ההולנדי: "אני לא חושב שזה גמור. זה יהיה קשה יותר, אבל הכל עוד פתוח. זה בהחלט רגע קשה עבורנו ואנחנו צריכים לדעת להתרומם כבר ידענו לחזור ממצבים קשים העונה ואני מאמין בשחקנים. יש עוד עימותים ישירים מול הקבוצות שמעלינו וצריך לזכור גם את זה. התרחקנו מהקבוצות המובילות אבל צריך לדעת להתרומם".

מיץ' גולדהאר. לא מרוצה (אריאל שלום)
מיץ' גולדהאר. לא מרוצה (אריאל שלום)

על ניק בלקמן: "ניק שחקן אחר. הוא מביא דברים אחרים. הוא חזק, הוא מנהיג ושחקנים אחרים הולכים אחריו. זו הסיבה שהוא פותח כל משחק, אין לנו שחקן אחד שאליו אנחנו הולכים כי אנחנו צריכים לנצח כקבוצה וכול פעם מישהו אחר צריך להתעלות".

התקרית עם ניר קלינגר בירידה למחצית והגליץ' המופגן בסיום: "יש לי יחסים טובים עם קלינגר. כדורגל זה משחק של רגשות. כשלא הולך, בא לך להעיף כדורים על כולם. וכשהולך אתה מאושר. לצערי קלינגר מאושר היום. יש לנו חברות טובה, אם תשאלו אותו הוא יגיד לכם את אותו הדבר".

פרדראג ראיקוביץ'. איבד את העשתונות (אריאל שלום)
פרדראג ראיקוביץ'. איבד את העשתונות (אריאל שלום)

התקרית בין פרדראג ראיקוביץ' עם מספר אוהדים: "לא ראיתי מה היה עם ראיקוביץ'. יש הרבה תסכול בקבוצה וקשה ברגעים כאלו לשמור על הטמפרמנט".

ראיקוביץ' המריא היום כדי להצטרף לשני משחקי ההכנה של נבחרת סרביה נגד מרוקו וניגריה, ועם הגעתו לסרביה כתב באינסטגרם: "כולנו פגועים וכועסים אחרי המשחק אתמול. השחקנים במכבי והאוהדים, כולם אוהבים את המועדון ולפעמים אמוציות משתלטות ומוציאות משליטה, אך אלו דברים שרק לאוהדים מותר שיקרו ולא לשחקנים שצריכים להתעלות מעל פרובוקציות וביקורות".

עוד אמר השוער: "טעיתי אתמול קשות על הדשא ואני מתנצל עליהן וטעיתי גם מחוץ למגרש ועל כך אני מתחרט. זו תקרית שלא מייצגת את ההתנהגות שלי והיחסים עם האוהדים שאני זוכה מהם לתמיכה רחבה. הדבר שמשותף לכולנו הוא הרצון לנצח כל משחק ושום דבר עדיין לא נגמר. יאללה מכבי". יש לציין כי במקביל לשוער הסרבי, גם וידאר קיארטנסון יצא למשחקי נבחרת איסלנד נגד מקסיקו ופרו


ראיקוביץ'. "טעיתי קשות על הדשא ומחוץ למגרש" (אריאל שלום)

אבי ריקן סיכם: "כואב לשחקנים אחרי הפסדים ונהיה אמורים לאסוף את עצמנו זה לא סוף העולם. רצינו לנצח את הפועל חיפה עבור מיץ' גולדהאר כשהוא פה. גולדהאר עוקב וימשיך אחרינו ולכן ישנה תחושת החמצה כי לא היינו אמורים להפסיד".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי