מכבי נתניה רוצה לצרף בקיץ את שמעון אבוחצירה

אבוחצירה
אבוחצירה | יוני אריאלי

היהלומים מחפשים חיזוק להתקפה והחלוץ שמסיים את חוזהו ברעננה נמצא חזק ברשימות, גם שמותיהם של בן הרוש ואורי מגבו עלו במועדון. הויבך, שצפוי להיות כשיר למכבי ת"א, התראיין בגרמניה: "נהנה מהחיים בישראל"

(גודל טקסט)

במקביל למשחקים בפלייאוף העליון, במכבי נתניה ממשיכים במלאכת בניית הסגל לעונה הבאה: כפי שפרסמנו לראשונה כאן באתר, אחד השמות המבוקשים בעיר היהלומים הוא קשר הפועל עכו, גבי קניקובסקי, שנרכש על ידי קבוצתו ממכבי תל אביב בסכום של כ-350 אלף שקלים, ולא אמור להמשיך בקבוצה שתרד ליגה.

בנוסף, לספורט1 נודע, כי מי שמבוקש בנתניה לאור תקופתו הטובה הוא החלוץ שמעון אבוחצירה. אבוחצירה רושם עונה מצוינת עם תשעה שערים בליגה ועוד ארבעה בגביע ובגביע הטוטו. החלוץ בן ה-31, שגם מתגורר בנתניה מסיים את חוזהו בתום העונה ולאור הבעיות בהתקפה, בנתניה רוצים לצרפו. דודי טויטו מהפועל עפולה, אשר היה מבוקש גם בינואר, צפוי להצטרף בקיץ, כשגם שמותיהם של עומרי בן הרושו ואורי מגבו עלו במועדון.

בנתניה, מביעים אופטימיות כי הבלם טים הויבך יהיה כשיר למשחק מול מכבי ת"א, לאחר הפגרה. "יש עוד שבועיים וחצי, אנחנו מאמינים שטים כבר יוכל לחזור לסגל", אמרו במועדון. הגרמני עצמו התראיין במדינתו: "הייתי צריך להתרגל לחום בישראל בימים שהגעתי. לקחו לי שבועיים-שלושה להתאקלם. יותר קל לטפל פה בכר הדשא בגלל מזג האוויר ולכן איכות המגרשים די טובה".

המנטליות הישראלית: "לא הכל חלק ורגוע כמו בחיי היום-יום בגרמניה. אבל פה כשאתה מוזמן זו הצעה כנה, לא כמו בגרמניה שזה נטו בגלל נימוס".

שמעון אבוחצירה. מבוקש בנתניה (יוני אריאלי)
שמעון אבוחצירה. מבוקש בנתניה (יוני אריאלי)

המצב הביטחוני ואיכות החיים: "ברור שיש מחשבות בראש, אבל אני מרגיש פה בטוח כמו בגרמניה. רק פעם אחת שהייתה אזעקה הלב שלי נפל. כמובן שאני כאן בעיקר בשביל העבודה, אבל אני גם נהנה הזמן הפנוי שלי על החוף. אני באמת נהנה מהחיים שלי כאן".

במועדון עשויים לקיים משחק אימון במהלך הפגרה, אך הוא לא יתקיים השבוע בשל היעדרותם של מספר שחקנים מהסגל: ערן לוי, דיא סבע ודני עמוס ישהו עם הנבחרת הבוגרת בהתכנסות ולמשחק מול נבחרת רומניה, כאשר דן גלזר ישהה עם הנבחרת הצעירה. אביב אברהם וטים הויבך עדיין פצועים ולא מתאמנים. הקבוצה תחזור להתאמן בשלישי בצהריים, ולאחר מכן השחקנים יזכו לסופ"ש ארוך וינוחו מרביעי עד שבת.

טים הויבך. נהנה מהחיים בישראל (דני מרון)
טים הויבך. נהנה מהחיים בישראל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי