אטיין ריינן עשוי להישאר במכבי חיפה בעונה הבאה

אטיין ריינן
אטיין ריינן | ערן לוף

הבלם ההולנדי הרשים את הצוות המקצועי בתקופה האחרונה וייתכן שיקבל הזדמנויות נוספות להוכיח את עצמו. הקבוצה הביסה את טבריה במשחק אימון, עוואד כבש רביעייה

(גודל טקסט)

לאחר שבועות רבים, לא מעט חיוכים נראו היום (שני) באימון מכבי חיפה ובעיקר במהלך משחק האימון שערכה הקבוצה הבוקר, בו הביסה את עירוני טבריה 1:7 במשחק שנערך בקצף. מוחמד עוואד הרשים במשחק עם רביעייה, כאשר גיא כהן, קאיו ועמיתי זנטי כבשו את השערים הנוספים.

עוד לפני כן שוחח רוטן עם השחקנים והחמיא להם על הניצחון בשבת, אך הוסיף: "אנחנו חייבים ליצור המשכיות ולהחזיר מעט את הכבוד עד לסיום העונה". הבלם אליסון דוס סנטוס שנפצע במשחק מול עכו יעבור טיפולים, אבל צפוי להיות כשיר למשחק הבא מול מועדון ספורט אשדוד בעוד שלושה שבועות.

בינתיים, לאחר שהבטיחו את הישארותם, במכבי חיפה כבר חושבים על העונה ובשבועות הקרובים יקבל הצוות המקצועי החלטה לגבי הזרים שיישארו עונה נוספת. כפי שפורסם בספורט1, הקשר קאיו אלבש והחלוץ סטפנוס אתנסיאדיס אינם בתוכניות ואף לא צפויים לקבל הזדמנויות, ובשלב זה נראה שגם שהקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב לא ימשיך בעונה הבאה. ההתלבטות הגדולה היא סביב המגן הקמרוני ארנסט מאבוקה ממנו מרוצים בחלק ההתקפי,אולם טוענים כי הוא לוקה בחלק ההגנתי וכמוהו גם הבלם אליסון דוס סנטוס נמצא בסימן שאלה.


רביעייה במשחק האימון אחרי השער בשבת. עוואד (ערן לוף)

עתידו של הבלם ההולנדי אטיין ריינן אינו נקבע, עאשר האחרון הרשים כאשר נכנס במחצית במשחק בשבת. בנוסף בחיפה טוענים כי ריינן אף נראה טוב באימונים במהלך השבוע ולא מן הנמנע כי יזכה להזדמנויות נוספות להוכיח את עצמו לצוות המקצועי. "יש מחשבה להשאירו כזר שישי בעונה הבאה" אמרו הבוקר בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי