בעיריית עכו ידרשו הבהרות מסטנצ'יו לגבי העונה הבאה

דניאל סטנצ'יו
דניאל סטנצ'יו | טוויטר

גורמים בעירייה מעוניינים לשמוע מה הן תוכניותיו של הרומני לשנים הבאות, רק לאחר מכן תתקבל החלטה לגבי המשך שיתוף הפעולה. באלה יחזור לאימונים בשבוע הבא, שחקנים זועמים על ההחלטה שלא להעניק מנוחה בפגרה

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל עכו טרם ירדה רשמית לליגה הלאומית, אבל גם האופטימיים ביותר במועדון מבינים כי סיכויי ההישרדות קלושים ולכן כבר התחילו לחשוב על העונה הבאה. השאלה המסקרנת תהיה סביב עתידו של המנהל המקצועי דניאל סטנצ'יו, כאשר גורמים בעיריית עכו ידרשו הבהרות מסטנצ'ו, אם אכן יישאר, גם לשנים הבאות.

כחלק מההיערכות לעונה הבאה, צפויים בתקופה הקרובה אנשי הצוות המקצועי לתת עדיפות לשחקני הספסל ולראות מי מהם יוכל להישאר בקבוצה גם בליגה הלאומית. "אנחנו רוצים לדעת כיצד אנשי המועדון מתכוונים לשקם את הקבוצה בליגה השנייה", אמר גורם בעיריית עכו.

בינתיים ממשיכה הקבוצה את אימוניה ובשלב זה לא ברור אם השחקנים יזכו ליום חופש, למרות פגרת הנבחרת. בקרב השחקנים זעמו על כך שסטנצ'יו בחר שלא להוריד את העומס כפי שעשו בשאר קבוצות הליגה. "הוא רק פוגע בנו ובקבוצה. גם ככה הסגל שלנו קצר, אז עייפות תהיה במשחקים ושלא יבואו בטענות" אמר הבוקר שחקן בקבוצה.


מנוחה לא בטוח שתהיה להם, על אף הפגרה. שחקני עכו (מאור אלקסלסי)

הבלם מחמדו סיסוקו אינו צפוי לעזוב את ישראל בימים הקרובים כאשר בצוות המקצועי טרם גיבשו החלטה סופית אם להיפרד ממנו. המאמן איציק טוויזר אומנם לא אהב את המשחקים האחרונים של הבלם הצרפתי, אך עדיין מאמין שהוא יכול לתרום לו עד לסיום העונה. החלוץ אליקו באלה שנפצע במשחק בשבת מול מכבי ואף הועבר לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח קיבל הוראה לנוח בימים הקרובים וצפוי לחזור לאימונים בתחילת השבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי