הפועל חיפה מתלבטת היכן לארח את משחקיה בעונה הבאה

הפועל חיפה חוגגת
הפועל חיפה חוגגת | אריאל שלום

במועדון יחליטו בשבועיים הקרובים בין סמי עופר לאצטדיון בעכו: "יש לנו ממוצע של 5,000 צופים ואנחנו רוצים תחושה ביתית". זימון בכורה לתורג'מן לנבחרת, כץ ייפגש עם תמאש ושיינמן בנוגע לעונה הבאה

(גודל טקסט)

 עם הרבה ביטחון שצברו אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב ביום ראשון, יתחילו בהפועל חיפה להתכונן כבר מחר לקראת חצי גמר גביע המדינה ביום ראשון הבא מול הפועל רעננה. במועדון מקווים כי הקשר גילי ורמוט שנעדר מול מכבי תל אביב והקשר רוסלן ברסקי שנפצע במשחק עצמו יהיו כשירים.

מי שייעדרו מאימוני הקבוצה וממשחק האימון שייערך ביום חמישי מול עירוני נשר מהליגה הלאומית הם החלוץ אלון תורג'מן שזכה לזימון בכורה לנבחרת ישראל וקשר הנבחרת הצעירה מקסים פלקושצ'נקו שזכה למחמאות כאשר נכנס כמחליף מול הצהובים וכבש את שער השיוויון. בהפועל חיפה סיפרו היום כי הם מאושרים מכך שיכולתם הטובה, למרות הזימונים הראשוניים, לא נעלמה מעיני הצוות המקצועי בראשות אלון חזן שבחר לצרף לסגל את החלוץ המוביל שלהם לאור ניפויו של דאבור מהסגל מסיבות בריאותיות, וכעת למועדון יש נציג בסגל הלאומי. 

הבעלים יואב כץ בעקבות זימונו של אלון תורג'מן לנבחרת: "מדובר בזימון ראוי של שחקן מהרמה הגבוהה ביותר מבחינה המקצועית והאישית. מקווים שבעקבותיו יהיו זימונים נוספים של שחקנים מהפוכל חיפה לנבחרת. אנו מחזיקים אצבעות להצלחת הנבחרת". תורג'מן אמר: "גאה לקבל זימון למדים הלאומיים. אני מודה לאנשי הפועל חיפה שתמכו והאמינו בי לאורך כל הדרך. לבעלים יואב כץ, למאמן ניר קלינגר, וכמובן לחברים לקבוצה על שיתוף הפעולה לאורך העונה ולאוהדים על האהבה והחום"

אלון תורג'מן. זימון ראשון למדים הלאומיים (מאור אלקסלסי)
אלון תורג'מן. זימון ראשון למדים הלאומיים (מאור אלקסלסי)

במקביל בקבוצה כבר חושבים על העונה הבאה ואחת השאלות המרכזיות תהיה מה ישמש כמגרש הביתי של הקבוצה. במועדון ערכו לאחרונה בדיקות כלכליות לגבי מעבר אפשרי לאצטדיון בעכו וזאת כדי לתת תחושה ביתית בכל משחקי הבית של הקבוצה.

"יש לנו העונה ממוצע של 5,000 אוהדים ואין שום ספק שבמגרש כמו עכו תהיה לזה משמעות מכרעת. מצד שני גם האופציה של סמי עופר עדיין קיימת", אמרו הבוקר במועדון. בשבועיים הקרובים צופים במועדון לקבל החלטה סופית בנושא. הבעלים יואב כץ ינחת בישראל לקראת חג הפסח וילווה את הקבוצה בהכנות לחצי גמר גביע המדינה כאשר במקביל ינסה לשבת עם מספר שחקנים ולהחתימם לעונה הבאה. הבלם גבריאל תמאש שוחח עם כץ ובמועדון מקווים כי כבר בשבוע הבא יחתום הבלם על חוזה חדש בקבוצה. כפי שפורסם בספורט1 בתחילת השבוע כץ שוחח לאחרונה גם עם המגן שמואל שיימן והציע לו לחזור למשא ומתן במקביל להצעה שיש למגן מהפועל באר שבע.

שחקני הפועל חיפה. רוצים תחושה ביתית בעונה הבאה (ערן לוף)
שחקני הפועל חיפה. רוצים תחושה ביתית בעונה הבאה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי