בק"ש זועמים: מגששים אצל השחקנים לפני המשחק החשוב העונה

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | צילום: אנצ'ו גוש

במועדון טוענים כי רק בסיום העונה יחליטו איזי שרצקי והקצוות על עתידם של שחקני הסגל, שבינתיים זוכים לחיזורים מהיריבות. חשש שרדיבוייביץ' לא יהיה כשיר לחצי הגמר, 500 כרטיסים נותרו למשחק

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה ממשיכה את הכנותיה לקראת משחק חצי הגמר ביום ראשון הבא (1.4), כאשר בשלב זה ההכנות בסגל מצומצם לאור העובדה שחלק מהשחקנים נמצאים עם הנבחרת הצעירה בגרמניה. בין השאר מדובר בבלם עידן נחמיאס, הקשר עומר לקאו ושני שחקני ההתקפה שון וייסמן ומוחמד שכר.

למרות זאת, בקריית שמונה החליטו לערוך מחר (חמישי) משחק אימון מול הפועל רעננה, במטרה לגבש את הסגל הרחב שיוזמן למשחק. בנוסף, השבוע חזרו לאימונים איתמר ניצן והמגן מילוש רדיבוייביץ' – השוער צפוי להיות כשיר למשחק חצי הגמר ואילו המגן מתאמן חלקית וטרם ברור אם יהיה כשיר למשחק הגביע.

עוד בקריית שמונה, במועדון זועמים על כך שבימים האחרונים עלו חלק מהשחקנים כמועמדים לעזוב בתום העונה. בין השאר מדובר בשוער איתמר ניצן שכפי שפורסם בספורט1 אינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה, ועם נציגיו כבר החלו לגישושים ראשונים לקראת העונה הבאה. גורם בכיר במועדון אמר הבוקר: "חבל שמגששים אצל השחקנים לפני המשחק החשוב שלנו העונה. כל ההכנות לעונה הבאה נעצרו עד שיסתיים המסע בגביע ומי שיחליט לגבי עתידם יהיה אך ורק הבעלים איזי שרצקי, ביחד עם הצוות המקצועי".


איתמר ניצן. מסיים את חוזהו, גישושים כבר החלו (ערן לוף)

בנושא אחר, יותר משבוע לחצי הגמר ובמועדון אישרו כי 500 כרטיסים אחרונים נותרו למשחק. לאחר שבוע של מכירה מוקדמת שכלל גם את עצירת המכירה בשיא המומנטום על מנת לנסות ולמנוע מאוהדי בית"ר לרכוש כרטיסים ליציעי קריית שמונה, אוהדי הקבוצה רכשו כמעט את כל הכרטיסים שהוקצו להם למשחק. במועדון אישרו כי נותרו 532 כרטיסים האחרונים כאשר הצפי הוא לסיים את כל הכרטיסים עוד לפני מועד חצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי