יואב כץ יגיע לישראל ויקדם את החתמת השחקנים לעונה הבאה

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בהפועל חיפה ממתינים להגעתו של הבעלים כדי לסכם את המשך דרכם של תמאש, קפילוטו, מלול ותורג'מן. הקבוצה הפסידה לעירוני נשר במשחק אימון, קלינגר זעם על היכולת

(גודל טקסט)

בזמן שרוב קבוצות ליגת העל כבר כמעט וסיימו את העונה, בהפועל חיפה עדיין נלחמים בשתי חזיתות – בליגה ובגביע. לפיכך ערכו הבוקר (חמישי) האדומים משחק אימון מול עירוני נשר מהליגה הלאומית בו הפסידו 2:0. הקבוצה של ניר קלינגר הגיעה למשחק בהרכב חסר ללא שחקני הנבחרות ארנסטס שטקוס, ראדו גינסארי, מקסים פלקושצ'נקו ואלון תורג'מן. כן שותפו גבריאל תמאש, ריסטו מיטרבסקי, גל אראל ויוסיפ איבנצ'יץ'. המאמן זעם במהלך המשחק על היכולת החלשה מול הקבוצה מהליגה השנייה.

במקביל בקבוצה ממתינים להגעתו של הבעלים יואב כץ כדי להתחיל את ההכנות לעונה הבאה. כץ צפוי להגיע לישראל לקראת חג הפסח ולהיפגש עם השחקנים להם אין חוזה לעונה הבאה כמו הבלם גבריאל תמאש, המגנים דור מלול ושמואל שיימן, ניסו קפילוטו ואלון תורג'מן. במועדון מעריכים כי רוב השחקנים, ואולי אף כולם, יסכימו להישאר בקבוצה עונה נוספת.

לגבי תמאש אף מתכננים מסיבת עיתונאים מיוחדת בה יוכרז על המשך דרכו. בנוסף צפוי כץ לקבל החלטה גם לגבי מחנה האימונים אליו תצא הקבוצה בקיץ והיעד המועדף על קלינגר הוא בהולנד. בנוסף הבעלים ושאר חברי המועדון יקבלו החלטה האם להמשיך בשנים הקרובות בסמי עופר כמגרשה הביתי של הקבוצה או לעבור לאצטדיון בעכו. גורמים במועדון מאמינים כי לאור ההצלחה של העונה והחזרה של הקהל למגרשים תמשיך הקבוצה לארח את משחקיה הביתיים במגרש בחיפה.

יואב כץ. מגיע כדי לסגור (ערן לוף)
יואב כץ. מגיע כדי לסגור (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי