בן והבה או עידו לוי מועמדים לקריית שמונה לעונה הבאה

בן והבה
בן והבה | ערן לוף

במועדון הצפוני מתכוננים לחצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים, אבל כבר חושבים גם על העונה הבאה. הקבוצה ניצחה את רעננה במשחק אימון

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה יצאה לשני ימי מנוחה וביום ראשון תגביר את הכנותיה לקראת חצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים ביום ראשון הבא. עוד לפני היציאה לחופשה בסוף השבוע ערכה הקבוצה משחק אימון מול הפועל רעננה בו ניצחה 0:1 משערו של נייגל האסלבנק.


הקבוצה לא הציגה משחק גדול וזאת בעיקר לאור מזג אוויר חם כאשר המשחק שוחק בשעות הצהריים. בכל מקרה, במועדון הביעו שביעות רצון מיכולת של רוב שחקני הקבוצה ובעיקר מחזרתם של המגינים מרקוס דיניז ומילוש רדיבייביץ שצפויים להיות כשירים לגביע המדינה.



"מדובר במשחק הכי חשוב שלנו העונה ונגיע במלוא המוכנות ואנחנו רוצים להגיע גם עם סגל מלא" אמרו בקבוצה. במועדון גם ממתינים לחזרתם של שחקני הנבחרת הצעירה עומר לקאו, עידן נחמיאס, שון וייסמן ומוחמד שכר.
 

בנושא אחר, בקריית שמונה אומנם הצהירו לאחרונה כי טרם החלו לדבר על העונה הבאה ויתחילו לעשות זאת לאחר המשחק מול בית"ר כאשר טרם הוחלט לגבי עתידו של המאמן חיים סילבס וההערכה כי ימשיך עונה נוספת, אבל גורמים במועדון סיפרו הבוקר שבמועדון רוצים להתחזק בעמדות הבלמים וזאת לאור האי וודאות בעתידו של קרלוס קוויאר והמועמדים להחליפו הם אחד מבלמי רעננה – עידו לוי או בן והבה.


כזכור השניים היו מועמדים להצטרף כבר בקיץ שעבר אבל זה לא קרה וההערכה כי במידה שסילבס, ימשיך לא מן הנמנע כי אחד מהם יגיע לקבוצה הצפונית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי