לראשונה: מכבי חיפה עלולה לסיים עונה ללא מענקי מיקום

דמארי
דמארי | ערן לוף

במועדון הירוק לא ירצו לשבור שיא שלילי נוסף וינסו לסיים בשמינייה הראשונה. וייסמן ומנחם יזומנו לפתיחת האימונים, יונתן לוי צפוי לצאת בהשאלה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חווה את העונה הגרועה בתולדותיה, ואחרי ששברה לאחרונה לא מעט שיאים שליליים, היא מקווה לנסות ולא לשבור שיא נוסף וזה אומר לסיים במקום שיזכה אותה במענקי מיקום בסיום העונה. בסיום כל עונה מוענק מענק כספי לקבוצות שיסיימו באחת משמונת המקומות הראשונים והירוקים מקווים לשפר את מעמדם בפלייאוף התחתון.

הכסף שצפוי להיכנס לקבוצה הוא קצת יותר ממאה אלף שקלים ובמועדון הירוק מדברים בעיקר על היוקרה לסיים באחת המקומות הנ"ל ולאו דווקא מצפים למענק הכספי. "אין ספק שאנחנו רוצים לסיים במקום הגבוה ביותר גם בשביל הכבוד של המועדון ולא בשביל להגדיל את הקופה שלנו" אמר הבוקר גורם במועדון הירוק.

מבחינה מקצועית, צפויה חיפה לחזור מחר לאימונים לאחר מספר ימי חופשה ותתחיל בהכנות לקראת המשחק המשחקים בפלייאוף התחתון. המנהל הטכני מו אלאך כבר בונה תוכנית לעונה הבאה ובה יזמין לפתיחת האימונים מספר שחקנים מושאלים שהרשימו במהלך העונה. כפי שפורסם בספורט1 בעבר, כבר בחודש ינואר הוחלט כי עאיד חבשי יחזור לקבוצה ויהיה חלק משמעותי בסגל בעונה הבאה, כמו גם עופרי ארד שיהיה חלק מהסגל.


אלאך. כבר מתכנן את העונה הבאה (ערן לוף)

בנוסף גם המגן סאן מנחם והחלוץ שון וייסמן יוזמנו לפתיחת האימונים ורק אז יוחלט עתידם. מי שככל הנראה ייצא בהשאלה בעונה הבאה הוא המגן יונתן לוי. אלאך צפוי להגיע הערב לאצטדיון בנתניה ולהתארח במשחק הידידות של נבחרת ישראל מול נבחרת רומניה ושם יתארח בצוותא עם המאמן ההולנדי הנק פרייזר, שאתמול נודע רשמית כי חתם בקבוצת ספרטה רוטרדאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי