לאנדרו ריביירו נפרד ממכבי נתניה: מרגיש שנתתי הכל למועדון

לאנדרו ריביירו
לאנדרו ריביירו | אודי ציטיאט

הקשר הברזילאי מיעט לשחק העונה ובהחלטה משותפת עם ראשי המועדון ישוב לגיאורגיה, לדילה גורי ממנה הוא הושאל: "שמחתי להיות חלק מהמשפחה, עוזב בראש מורם", כתב באינסטגרם

(גודל טקסט)
הפלייאוף העליון בליגת העל יסתיים רק בעוד תשעה משחקים, אבל מכבי נתניה נפרדה כבר היום (שני) מאחד משחקניה הזרים, מהקשר הברזילאי לאנדרו ריביירו שישוב לקבוצה ממנה הושאל, דילה גורי הגיאורגית.


"תודה רבה לכולם ואני מאחל לחברים שלי המון בהצלחה", כתב באינסטגרם, "שמחתי להיות חלק מהמשפחה הזו. אני עוזב בראש מורם ובתחושה שנתתי את הכל כדי לעזור". המועדון אישר כי הצעד נעשה בהחלטה משותפת של הצדדים וכן לאור בקשת קבוצתו להשיבו לשורותיה, אחרי שהחלה את העונה בגיאורגיה עם תיקו, ניצחון והפסד.


ריביירו, 23, שיחק 294 דקות ליגה בלבד. הוא שותף ב-11 משחקים, פתח רק פעם אחת ולא כבש. הוא רשם עוד חמש הופעות בגביע הטוטו ובגביע המדינה וגם בהן לא הצליח למצוא את הרשת. הופעתו האחרונה הייתה במהלך ההפסד 2:0 להפועל חיפה. במהלך חודש ינואר ניסתה נתניה למצוא לשחקן קבוצה שתיקח אותו בהשאלה, אך ללא הועיל. 


 

thank you very much, I wish all friends very lucky in this walk, happy to be part of this family, every day I lived intensely together with you. I leave with my head held high and with feeling I gave my best to help them, new challenge. thank you guys ‍

A post shared by leandrinho j (@mlkleandrinho07) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי