גיגי חזר לאימונים מלאים, אין התקדמות במו"מ עם פירס

צחי גיגי
צחי גיגי | דני מרון

השוער החלים מפציעה במפשעה וכנראה יוותר על בדיקת אולטרסאונד. גורם בכיר במועדון על מימר: "סיכוי של יותר מ-50% שיישאר". הקבוצה תערוך משחק אימון מול מכבי ת"א בחמישי

(גודל טקסט)

לאחר ארבעה ימי מנוחה, במכבי פתח תקווה חזרו אתמול (שני) לאימונים, כשרק בעוד כשבוע וחצי תחדש הקבוצה את משחקיה במסגרת הפלייאוף התחתון במשחק ביתי מול עירוני קריית שמונה.

הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של השוער צחי גיגי, שלא התאמן במהלך השבוע וחצי האחרונים עקב כאבים במפשעה ואתמול ערך אימון מלא. נכון לרגע זה, אם לא יתגברו הכאבים, השוער לא צפוי לערוך בדיקת אולטרסאונד. בכל אופן, כפי שכבר פרסמנו, השוער לא צפוי להישאר בעונה הבאה למרות חוזהו וללא כל קשר לדקות המשחק שיקבל עד סוף העונה, כאשר דני עמוס כבר הוזכר כמועמד לחזור, אך הדבר תלוי במכבי נתניה, לה אופציה על השחקן.

ולא רק גיגי עשוי לעזוב: גם רומאריו פירס, מי שהיה בין השחקנים הבולטים בשנתיים האחרונות, עדיין לא קיבל חוזה לשנתיים ממלאבס כפי שדרש, כאשר שיחות מתנהלות במקביל עם סוכנו אבי נמני. הברזילאי עצמו מעוניין בחוזה משודרג כדי להבטיח את הישארותו ונכון לרגע זה לא חלה התקדמות במגעים בין הצדדים. כזכור, פירס כבר זוכה להתעניינות מקלוז' הרומנית וממכבי נתניה.


עדיין לא זכה להצעה אותה הוא דורש. פירס (מאור אלקסלסי)

וגם בסוגיית המאמן שום דבר לא סגור: שרון מימר עדיין לא קיבל מסר מהנהלת הקבוצה על הארכת חוזהו, אך גורם בכיר במועדון דווקא הביע אמונה כי מימר יישאר: "נכון לרגע זה, יש סיכוי של יותר מחמישים אחוז שמימר יישאר בתפקידו". בכל אופן, נכון לרגע זה ההכנות לעונה הבאה לא מתקדמות, לפחות עד שלא ימונה מאמן רשמי.

ביום חמישי בשעה 11:30 תקיים הקבוצה משחק אימון מול מכבי ת"א, שייערך בקריית שלום ויהיה סגור לתקשורת ולקהל. דניאל בוסי, שסובל מגב תפוס ולא היה בסגל למשחק הליגה האחרון מול הפועל רעננה, לא צפוי לשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי