דיווח בהולנד: פרד רוטן המועמד המוביל של טוונטה

רוטן
רוטן | ערן לוף

לפי העיתון "טלחראף", מאמן מכבי חיפה מבוקש לעונה הבאה במועדון בו גדל ואימן בעבר לאחר שכל הצוות המקצועי פוטר. גורמים בשורות הירוקים הבהירו שלא עודכנו בנושא. וגם: הראיון המוזר שהעניק האקס מו אידריסו

(גודל טקסט)
מכבי חיפה מתעקשת שפרד רוטן יישאר מאמן הקבוצה גם בעונה הבאה, אבל הבוקר (שלישי) בתקשורת ההולנדית פורסם כי רוטן מבוקש על ידי טוונטה.


לפי העיתון "טלחראף", הנחשב אולי לאמין ביותר בהולנד, טוונטה פיטרה בסוף השבוע שעבר את מאמנה הראשי חרטיאן ורביק ואת עוזרו, המנהל המקצועי עזב מיד לאחר מכן וכך הפך רוטן למועמד המוביל לתפקיד בעונה הבאה – ייתכן אף שלמשרת המנהל הטכני ולא לאימון. טוונטה מדורגת במקום ה-18 והאחרון בהולנד לאחר 28 משחקים, כשנותרו שישה מחזורים עד תום העונה וייתכן שזו תנשור לליגת המשנה. עד תום העונה מינתה הקבוצה את העוזר מרינו פוסיץ' כמאמן זמני.


לפי הדיווח בהולנד, לפרד רוטן סעיף שחרור לליגה ההולנדית כך שהוא יוכל לעזוב את הכרמל אם רק ירצה בכך. כידוע, רוטן שיחק לכל אורך הקריירה המקצוענית בטוונטה, בין 1979 ל-1992, וגם את קריירת האימון החל במועדון ושם עמד על הקווים בין 1999 ל-2001, כשקודם לכן היה מאמן הנוער ועוזר מאמן הבוגרים. כמאמן הוא זכה עם טוונטה בגביע ההולנדי, מה שסייע לו להשתדרג ולעבור לפ.ס.וו אותה הכניע בגמר.


במכבי חיפה טרם הגיבו רשמית, אולם גורמים במועדון טוענים שהם לא שמעו מרוטן דבר בנוגע לטוונטה וכי מבחינתם הוא ממשיך במועדון כרגיל גם בעונה הבאה. כזכור, בראיון שהעניק מו אלאך לספורט1 הוא הדגיש שמבחינתו, רוטן הוא חלק מהתכניות לעונה הבאה. 



רוטן מסתכל בשעון. אמור להיות בעונה הבאה במכבי חיפה (ערן לוף)


חלוץ העבר הקמרוני של הקבוצה, מו אידריסו, כיום בן 38, העניק ראיון בגרמניה ועיוות במקצת את המציאות בכל הנוגע לשחרורו בנובמבר 2014: "כילד אהדתי קבוצה בכל מדינה. אני לא למה, אבל בישראל זו הייתה מכבי חיפה. הם הגישו לי הצעה אחרי שנה הראשונה שלי בקייזרסלאוטרן (קיץ 2013) בה פספסנו את העלייה, אבל היה לי חוזה והם הבטיחו לנסות שוב. לאוטרן הציעו לי חוזה חדש, אבל נתתי מילה למכבי ועברתי לשם", סיפר.


לאידריסו הייתה גרסה לא אמינה בנוגע לנסיבות שהובילו לעזיבתו: "המצב הביטחוני בישראל היה קשה מנשוא. כל כמה ימים היו אזעקות בכל מקום ונאלצתי לרדת לבונקר. בקושי ישנתי וכשאמא שלי שמעה על זה, היא הורתה לי להתיר מיידית את החוזה". אידריסו, כזכור, שוחרר בנובמבר בשל בעיות משמעת ולאחר ששיחק חמישה משחקי ליגה בלבד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי