שחקנים בסכנין מבקרים את בנין: "למה ליצור עומס בשבוע ללא משחק?"

טל בנין עם אנטוניו מרשיץ'
טל בנין עם אנטוניו מרשיץ' | דני מרון

הקבוצה שבה לשגרה לאחר מנוחה בסוף השבוע, אך למרות העובדה שמשחקה הבא ייערך בעוד למעלה משבוע בחר המאמן לערוך שני אימונים ביום. מרשיץ' צפוי להמשיך, וונדרסון מבוקש בהפועל תל אביב ולא מתוכנן להישאר

(גודל טקסט)

בני סכנין חזרה אתמול (שני) לאימונים לקראת המשך משחקי הפלייאוף התחתון, כאשר המאמן טל בנין לא ויתר על שני אימונים ביום למרות שהקבוצה תשחק את המשחק הבא שלה רק בעוד יותר משבוע ימים.

שחקני הקבוצה הופתעו כי הקצב הגבוה של האימונים נמשך וחלקם אף הביעו ביקורת על כך. "לא ברור למה לגרום לעומס בשבוע ללא משחק. כולנו רוצים לסיים טוב את העונה כי מדובר בחוזים שלנו לעונה הבאה, אבל היה צריך להגביר את הקצב קצת אחרת", אמר הבוקר אחד השחקנים. בקבוצה לא צפויים בשלב זה לערוך משחק אימון עד למשחק הליגה הבא.

בינתיים, בקבוצה כבר חושבים על העונה הבאה ובנין צפוי להיפגש בקרוב עם ההנהלה ולהעביר את רשימת השמות של השחקנים בהם הוא מעוניין כדי לשדרג את הסגל הקיים. במשחקים הקרובים מתכוון המאמן לתת הזדמנויות לכל השחקנים, אבל נראה כי שחקנים כמו עלאא אבו סלאח, סארי פלאח, סגס תאמבי ו-וונדרסון לא צפויים להמשיך. האחרון, אגב, כבר זוכה למעקב של מספר קבוצות וביניהן הפועל תל אביב שרצתה בו כבר בחודש ינואר, אבל אז החליטו בהנהלת סכנין לא לשחררו. וונדרסון מסיים חוזה בקבוצה בקיץ ויוכל להשתחרר לקבוצה אחרת ללא תמורה. מאידך בקבוצה החליטו לממש את האופציה על אנטוניו מרשיץ' שימשיך גם בעונה הבאה.




וונדרסון. נראה שדרכו להפועל תל אביב סלולה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי