נמני: נעשה עוול לג'ורדי קרויף, שכחו את השנים הראשונות שלו

קרויף וגולדהאר
קרויף וגולדהאר | דני מרון

שחקן העבר וסוכן השחקנים בהווה דיבר ב-103FM על השינויים הדרמטיים במכבי ת"א: "הם כבר עובדים זמן רב על מציאת צוות לעונה הבאה", "גולדהאר הבין שאפשר לזכות באליפות עם תקציב נמוך יותר"

(גודל טקסט)

שחקן העבר וסוכן השחקנים אבי נמני התראיין בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעזיבה של ג'ורדי קרויף את מכבי ת"א, השינויים הצפויים במועדון הצהוב והבעייתיות של שילוב של צעירים בכדורגל הישראלי.

נבחרת הנערים: "אני עוקב אחרי הנבחרת הזו בשנתיים האחרונות ואני חושב שזו אחת הנבחרות הכי טובות שהיו לנו ב-20 השנים האחרונות. ברור שהם רק בתחילת הדרך, אבל אני חושב שיראו הרבה שחקנים מהנבחרת הזו גם בבוגרים".

שילוב של צעירים בכדורגל הישראלי: "המדיניות של המועדונים היא לא נכונה. צריך שלמאמנים תהיה יותר תעוזה לשתף צעירים. השחקנים הצעירים צריכים לקבל הרבה יותר ממה שהם מקבלים – מבחינה פיזיולוגית ומנטאלית. אחרת גם השחקנים האלה ילכו לאיבוד".


העזיבה של ג'ורדי קרויף
: "אני לא יכול לדעת מה יהיה בעוד 3-4 חודשים. בהתחלה הייתי מופתע מהעיתוי, אבל עכשיו אני חושב שגולדהאר צדק. מכבי ת"א כבר החליטה לפני זמן רב שקרויף לא ימשיך ולכן הם צריכים זמן לחפש מחליף. הם כבר עובדים על צוות לעונה הבאה. הם רוצים לעשות דברים קצת יותר מוקדם, לא כמו ב-3-4 השנים האחרונות. אם השחקנים מקצוענים זה לא צריך לפגוע במאבק האליפות".

ג'ורדי קרויף. עשוי לו עוול (דני מרון)
ג'ורדי קרויף. עשוי לו עוול (דני מרון)

העידן של קרויף: "נעשה עוול לג'ורדי. הרבה אנשים מתייחסים למה שקרה בשלוש השנים האחרונות ושוכחים מה היה בשלוש השנים הראשונות שלו. הוא עשה פעולות נכונות, למרות שאני מסכים שבשלוש השנים הראשונות לא היו לו מתחרות. שלוש השנים האחרונות הן סוג של כישלון, בעיקר בבחירת הזרים. העונה הזו עוד לא נגמרה ומכבי ת"א עוד יכולה לחזור חזק למאבק האליפות".

התקציב: "גולדהאר הבין שאפשר לזכות באליפות גם עם תקציב יותר נמוך, הוא ראה את התקציבים של הקבוצות האחרות. בגלל שלשחקנים הישראלים יש ביקוש גדול המחירים עולים לפעמים בלי פרופורציות. אני לא רואה סיכוי גבוה שיהיה מאמן ישראלי במכבי".

מיץ' גולדהאר. הבין שאפשר לזכות באליפות עם תקציב נמוך (דני מרון)
מיץ' גולדהאר. הבין שאפשר לזכות באליפות עם תקציב נמוך (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי