מסתמן: גבי קניקובסקי יחתום בקיץ במכבי נתניה

גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי | עדי אבישי

היהלומים קרובים לגבור על עירוני קריית שמונה במאבק על שירותיו של הקשר הצעיר של הפועל עכו. באלה חזר לאימונים אחרי חודש וחצי. הקבוצה הצפונית ניצחה 1:10 את קבוצת הנוער במשחק אימון

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

בשורות מעודדות להפועל עכו בזמן הפגרה. לאחר שדודו ביטון חזר בסוף השבוע שעבר לאימונים לאחר ההיעדרות של חודשיים וחצי, אתמול (רביעי) חזר לאימונים גם עליקו באלה. האחרון נפצע במשחק הליגה האחרון מול מכבי חיפה כבר בדקה ה-15 ואף הועבר לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח. הרופאים ביקשו מהשחקן לנוח מספר ימים ואתמול ערך החלוץ לראשונה אימון ריצה. במועדון מאמינים כי באלה יהיה כשיר למשחק הליגה הבא מול הפועל רעננה. בעכו ציפו רבות מהחלוץ בחודש ינואר ועדיין מאמינים כי יפגין מעט מכישרונו במשחקים שנותרו עד לסיום העונה.

שחקן נוסף שיחזור לסגל הוא הקשר בן רייכרט שנעדר במחזור הקודם בגלל הרחקה. היום יחזור לאימונים גם הקשר גבי קניקובסקי שחסר בשבוע האחרון בגלל הופעותיו בנבחרת הצעירה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, קניקובסקי יעזוב הקיץ את עכו כאשר גם מכבי נתניה וגם קריית שמונה חושקות בו ונראה כי דווקא היהלומים יזכו בשירותיו.

כבר בחודש ינואר גיששו אנשי נתניה אצל ראשי עכו לגבי עתידו של קניקובסקי ואף רצו להיכנס למשא ומתן אך זה נדחה לסוף העונה. בעכו רכשו את כרטיס השחקן של קניקובסקי ומבינים כי לא יוכלו להשאיר אותו בליגה השנייה ולכן האופציה של המעבר לנתניה תתחזק בסיום העונה. גורם בעכו אמר הבוקר: "נתניה הביעה עניין בשחקן ועד עתה היא הכי רצינית בעניין".

הקבוצה ניצחה במשחק אימון 1:10 את קבוצת הנוער של המועדון. בצוות המקצועי עדיין מנסים להחדיר ביטחון לשחקנים וביקשו מהם להילחם עד לסיום העונה.

גבי קניקובסקי. יגיע דווקא לנתניה (עדי אבישי)
גבי קניקובסקי. יגיע דווקא לנתניה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי