מכבי חיפה תנסה לצרף את מיכאל אוחנה

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

מו אלאך החל לקדם את ההכנות לעונה הבאה והירוקים, שהתעניינו בקשר באר שבע כבר בינואר, רוצים להשלים את המהלך. גם אופיר דוידזאדה מועמד. רוטן לשחקנים: "בואו נסיים את העונה בצורה הטובה ביותר"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה קיימה אתמול (חמישי) אימון שסיכם את השבוע ולאחריו יצאו כל אנשי המועדון לחופשה בת יומיים לרגל חג הפסח. המאמן פרד רוטן שוחח עם השחקנים: "צאו לחופשה וכבר ביום ראשון נתחיל להכנות ונקווה לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר".

שחקני הנבחרת הצעירה (עומרי גלזר, רז מאיר, נטע לביא ומוחמד עוואד) חזרו לאימונים לאחר ההפסד הכואב מול הנורבגיה. בסוף השבוע יחזרו לישראל גם ניקיטה רוקאביצה וגיורגי קוסטדינוב ולמעשה ביום ראשון יעמוד לרשותו של פרד רוטן סגל מלא.

מו אלאך, המנהל הטכני של המועדון, כבר חושב על העונה הבאה והוא עסוק בין היתר גם בשחקני הרכש שיגיעו. אם אופיר דוידזאדה לא ימשיך במכבי תל אביב, הירוקים יתחילו לנהל משא ומתן על מנת לצרפו. שחקן נוסף ששמו שוב על הפרק הוא מיכאל אוחנה מהפועל באר שבע. כבר בחודש ינואר,כפי שפרסמנו כאן באתר, מכבי חיפה ניסתה לצרף את הכישרון וכאשר במועדון ראו שהדברים לא הסתדרו הוחלט לדחות את הניסיון לצרפו לקיץ.

המטרה של אלאך היא להגיע למחנה האימונים שצפוי להיערך בהולנד עם סגל מלא על מנת שמכבי חיפה תגיע לליגה מוכנה ומתואמת. "אלאך עובד קשה מאוד בכדי להחתים כמה שיותר מהר שחקנים שיכירו את הקבוצה והקבוצה תכיר אותם", אמרו במועדון. בנושא אחר, הירוקים לא התרגשו מהדיווחים על כך שטוונטה מתעניינת בפרד רוטן. גורם בקבוצה שוחח עם המאמן שציין שמבחינתו הנושא כלל לא נמצא על הפרק.


בקרוב בירוק? דוידזאדה (מכבי תל אביב – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי