בזכות הסעיף: כל הזרים יעזבו את עכו אם תרד ללאומית

מחמדו סיסוקו
מחמדו סיסוקו | ערן לוף

נועלת הטבלה הוסיפה במהלך העונה לחוזה של הזרים החתומים לעונה נוספת סעיף ביטול במקרה של ירידה. "זה רק מראה כמה האמינו בקבוצה", אמרו בעכו. טוויזר ומרטן השאירו את סיסוקו והוא צפוי לחזור לסגל

(גודל טקסט)

בהפועל עכו הכניסו במהלך העונה סעיף בחוזיהם של הזרים החתומים לעונה הבאה האומר שאם הקבוצה תרד ליגה, החוזה יבוטל. "הסעיף הזה רק מראה שהרבה אנשים לא האמינו בקבוצה כבר בתחילת העונה", אמרו בעכו.

המאמן איציק טוויזר ועוזרו דויד מרטן הצליחו לשכנע את המנהל המקצועי דניאל סטנצ'יו שלא לשחרר מהקבוצה את הבלם מחמדו סיסוקו, שהודח מהסגל לפני המשחק מול מכבי חיפה (4:0) למרות הירידה החדה שחלה ביכולתו בסיבוב השני.

סיסוקו יחזור לסגל לקראת המשחק בשבת הבאה מול הפועל רעננה וכך גם הקשר המורחק בן רייכרט. במועדון מקווים להגיע למשחק בסגל כמעט מלא כולל החלוצים אליקו באלה ודודו ביטון, שצפויים לפתוח על הספסל. הבלם ינון אליהו, הסובל מפציעה ארוכה בשרירי הבטן, ייעדר כנראה.


סטנצ'יו. חשב מראש על ירידה ללאומית (טוויטר)

אחרי שהתאמנו באינטנסיביות כל השבוע החולף בניגוד לקבוצות ליגת על אחרות, קיבלו השחקנים שני ימי חופש לחג מסטנצ'יו. גיא ליברמן יחליף כמנכ"ל הקבוצה את יניב משולם, שעזב לפני חודשיים, עד לסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי