"אצילי כבר סופר את השעות עד למשחק מול נתניה"

אצילי
אצילי | דני מרון

הקשר שנראה מצוין במשחק האימון מול מכבי פ"ת (1:3) עם שער ובישול עשוי לפתוח ביום שלישי. גם בלקמן מתאושש. השחקנים מבינים שגולדהאר מאוכזב מהם ויקיימו שיחה קבוצתית במטרה לשוב למסלול הניצחונות

(גודל טקסט)

עומר אצילי, שכבש ובישל אתמול (חמישי) במשחק אימון מול מכבי פתח תקווה (1:3) והוכיח כי הוא כשיר לגמרי לשחק, יהיה בסגל של מכבי תל אביב למשחק ביום שלישי (19:30, שידור ישיר בספורט4)  מול מכבי נתניה ואף עשוי לפתוח. "עומר סופר את השעות שנותרו למשחק", העידו חבריו של הקשר על להיטותו לתרום לקבוצה לאחר שנעדר לתקופה ארוכה.
 

על פי האימונים האחרונים ניק בלקמן התאושש מהפציעה טורדנית ברגלו שמנעה ממנו לתפקד בחופשיות. החלוץ האנגלי-יהודי שב מספרד שם ערך בדיקות מקיפות בנוגע לפגיעה. הקפטן שרן ייני עדיין פצוע ולא שותף במשחק העונה. ייני קיבל מכה מתחת לברך שמשפיעה על העצב במשחק נגד הפועל באר שבע (0:1) לפני כחודשיים  וההחלמה ארוכה מהמשוער.

בקריית שלום חזרו לשגרה לאחר הודעת מיץ' גולדהאר על סיום דרכו של המאמן ג'ורדי קרויף בתום העונה. הבעלים אמנם קיים עם השחקנים רק שיחה קצרצרה אבל היה ברור ממנה כי הוא מאוכזב מהם  ומכך שהצהובים לא הצליחו לדרוס את הליגה עם תקציב שיא של מעל 150 מיליון שקל ואף הודחו בשלב מוקדם מהגביע.


ייני. לא מצליח להתאושש מהפציעה (דני מרון)


 

לפני המשחק מול נתניה מתכוונים השחקנים לקיים שיחה קבוצתית בשבוע הבא כדי לדבר על המשך הדרך ועל הגשמת המטרה – לזכות באליפות, למרות פער של חמש נקודות מהמוליכה הפועל באר שבע.

"בשלושת האליפויות הראשונות בעידן קרויף טסנו לאליפות בלי להביט לאחור והרודפות אחרינו לא עניינו אותנו", אמרו בקבוצה, "בשלושת השנים האחרונות הפכנו לקבוצה רודפת. יש תשוקה מיוחדת להשיג את התואר העונה גם עבור מיץ' וג'ורדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי