רעננה תשחק בחצי הגמר במערך זהיר עם שלושה בלמים

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

התרגשות בקבוצה מהשרון לקראת הופעה היסטורית בחצי גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה הפייבוריטית. קורצקי נערך לעצור את בן בסט ותורג'מן

(גודל טקסט)

הפועל רעננה השלימה את הכנותיה למשחק חצי גמר גביע המדינה מחר (ראשון) באצטדיון סמי עופר נגד הפועל חיפה. זאת תהיה הופעה היסטורית במעמד הזה למועדון מרעננה וההתרגשות בקבוצה גדולה. 


שחקן בקבוצה אמר: "הגענו מרחק משחק אחד ממפגש עם נשיא המדינה ואנו חולמים על מפגש כזה. הנחישות לעלות לגמר יוצרת מוטיבציה גבוהה בקרב השחקנים". 


המאמן מנחם קורצקי המודע לעובדה שהפועל חיפה מגיעה למשחק כפייבוריטית, ביקש משחקניו לגלות אחריות בתוך הרחבה ובאזור הקרוב לשער כדי שלא לספוג שערים טיפשיים כמו במחזורי הליגה האחרונים. באימונים תורגל מערך בן שלושה בלמים הכולל את עלי קמארה, בן והבה ועידו לוי כמענה לעדן בן בסט ואלון תורג'מן ולמשחק האגפים של הפועל חיפה. 


קורצקי דורש משחק לחימה במרכז המגרש כדי שלא לאפשר לשחקני הקישור של ניר קלינגר לפתח ולהוביל התקפות מסודרות. 


ברעננה אומרים כי הפועל חיפה משחקת בהתלהבות ונוקשות וחובה להגיב באותה צורת משחק. הקשר אור דסה עדיין אינו כשיר במאת האחוזים וסוחב מתיחה בשריר הירך האחורי. רק מחר הוא יעבור מבחן כשירות. ברעננה מצפים כי מעל 1500 אוהדים יגיעו לחיפה ויעודדו את הקבוצה. 


ההרכב המשוער: גיירמו ויסקארה, עדי נמני, בן והבה, עלי מוחמד קמארה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נמניה ניקוליץ', מוחמד כליבאת, רועי זיקרי, שמעון אבוחצירה.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי