בכר: וואקמה בסגל לבית"ר. יפתח? תראו לפני המשחק

ברק בכר
ברק בכר | הפועל באר שבע, אתר רשמי

מאמן באר שבע לקראת קרב העונה ביום רביעי בין המוליכה לסגניתה: "אם נעשה את שלנו, זה לא משנה נגד מי נשחק". המגן בן ביטון: "ברור שיש לנו את היכולת לעצור את בית"ר, אנחנו צריכים את הקהל שלנו במיוחד עכשיו"

(גודל טקסט)
ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע, והמגן בן ביטון מקיימים כעת מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ביום רביעי (19:30) מול בית"ר ירושלים.


איך עוצרים את התקפת בית"ר: "בסופו של דבר אנחנו נעשה את הדברים שאנחנו צריכים לעשות, כמו בכל משחק, ואם נעשה אותם זה לא משנה מול מי נשחק".


 

הלחץ במשחק עונה: "ניצחון ייתן לנו שלוש נקודות כמו בכל משחק, כמו מול בני יהודה, קריית שמונה ועכו. זה מה שחשוב מבחינתנו".

 

 

כשירותו של טוני וואקמה: "הוא מתאמן רגיל ויהיה בסגל ביום רביעי. ב-19:30 ביום המשחק תדעו אם הוא פותח או לא".





איך הייתה הפגרה: "הכל נראה טוב בסך הכל. הספקנו לנוח אחרי העומס שהיה לנו, אגרנו כוחות ושחקנים נחו פיזית ומנטלית. עכשיו חוזרים בכל הכוח למאני טיים".


העובדה שבית"ר ירושלים כבשה בכל משחק העונה:
"אני לא מסתכל על הסטטיסטיקה הזו, אלא על הקבוצה שלי ועל מה היא צריכה לעשות. בשני המשחקים האחרונים החזרנו דברים שחסרים לנו. היום זו בית"ר, מחר זו קבוצה אחרת ואנחנו צריכים לעשות את הדברים שלנו. יש קו שיפור מסוים שעלינו להמשיך אותו ביום רביעי".


ברק בכר סירב להתייחס לשאלה אם מיכאל אוחנה ישחק וענה שביום רביעי כולם יידעו.


אוחנה. התעלומה נמשכת (דני מרון) 
 

 

בן ביטון ישב לצדו של בכר והוסיף: "אין לי שליטה על ביטחון של קבוצות אחרות, אבל אנחנו בביטחון מלא לקראת רביעי ומתרכזים בעצמנו כדי להיות הכי טובים ולנצח".

 

 

ביטון על מי הפייבורטית בעיניו: "אין טעם להתעסק בכך. הקהל שלנו כמו בכל משחק ידחוף ויתמוך ואנחנו צריכים אותם במיוחד עכשיו בפלייאוף, אני בטוח שכך גם יהיה ונעשה הכל כדי לנצח".


אוגו כובש נגד בני יהודה. ביטון בטוח שבאר שבע טובה מבית"ר (דני מרון)
 

 

אם להפועל ב"ש יש את היכולת לעצור את בית"ר: "ללא ספק יש לנו את היכולות וזה הוכח מספיק פעמים. אנחנו לא מתרכזים רק בבית"ר, אלא קודם כל בעצמנו ועושים את מה שנדרש מאיתנו. אם נעשה את זה, אני בטוח שהדברים יהיו לטובתנו".

 


היכולת של הפועל באר שבע: "כל הקבוצות בפלייאוף מצוינות ומי ששם ראויה להיות שם. כולן חזקות ויהיו משחקים מעניינים. במחזור הקרוב אנחנו מול בית"ר, ואחריו מול אחרת. אם נשחק ביכולת כמו נגד בני יהודה, נוכל לנצח את בית"ר".

  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי