סילבס על מעמדו בק"ש: איזי מתלבט ואני מבין אותו

סילבס, ורטה ובן זקן
סילבס, ורטה ובן זקן | ערן לוף

המאמן על ההפסד 3:2 לבית"ר בחצי גמר הגביע: "ההבדל היה רק בניצול מצבים". על הבוס: "התוצאות לא היו טובות אבל הוא מסתכל גם על הדרך". על האסלביינק: "מאז שאימנתי את וואקמה לא ראיתי עוצמות כאלה"

(גודל טקסט)

"הדיבור הזה כאילו החוזה שלי לעונה הבאה תלוי בזכייה בגביע לא מדויק", כך אמר חיים סילבס, מאמן הפועל קריית שמונה, ל-103FM אחרי ההפסד 3:2 לבית"ר ירושלים בחצי הגמר, "בסך הכל משכו את איזי שרצקי בלשון. שאלו אותו אם סילבס ימשיך אם נזכה בגביע והוא אמר 'ברור שימשיך'. זה לא אומר שחייב לקרות ההפך".

עם זאת סילבס הודה שהוא מתנדנד וגם פירט את הסיבות: "יש לשרצקי את ההתלבטות בין דרך לתוצאות ואני מבין את ההתלבטות שלו וגם אקבל כל החלטה שהוא יקבל. אני ואיזי מדברים כל הזמן והוא בן אדם שאומר כל מה שעל ליבו. מבחינת תוצאות לא עמדנו במטרות וכשלא עומדים המאמן הוא הכתובת. מצד שני, מה שאמרתי בסיום המשחק נגד בית"ר זה לא היה נאום פרישה, פשוט נאמתי מהלב כי אני תמיד נואם מהלב".

מדוע כדאי לשרצקי להשאיר אותו:  "נבנה פה שלד, יש התבססות על צעירים וכבר תקופה ארוכה שאנחנו משחקים טוב. התחלנו כקבוצה חדשה ולקח זמן להתחבר. במיוחד חיכינו לנייג'ל האסלביינק שיתחבר לקבוצה ואתם מבינים למה".


על האסלביינק:
"אימנתי בעבר את טוני וואקמה ברעננה ומאז לא נתקלתי בשחקן עם עוצמות כל כך חזקות כמוהו. אני לא יודע אם הוא השחקן הכי טוב בליגה אבל הוא בטח אחד מהם".


האסלביינק. קיבל השוואה לוואקמה (דני מרון)

על ההפסד לבית"ר: "היינו יותר טובים אבל גביע זה לא תחרות מלכת יופי, גביע זה לעלות ולשים גול ברשת. גם במחצית השנייה לא נפלנו מבית"ר והגענו למצבים לא פחות טובים משל בית"ר, רק לא כבשנו. להם היה את הדחיפה את הקהל וכמובן את יכולת ניצול המצבים"


על הבחירה במהדי זועבי בשער:
"איתמר ניצן לא שיחק חודשיים וזה לא היה אחראי להציב אותו בשער, גם אם הוא יותר ותיק ומנוסה. מה גם שזועבי הוא שוער העתיד של קריית שמונה והוא הוכיח יכולת טובה בחודשיים ששיחק".


שרצקי. רוצה גם לראות תוצאות (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי