צפו בתקציר: נתניה הביסה 1:4 את מכבי תל אביב האומללה

קיארטנסון ורגוץ מכבי תל אביב נתניה
קיארטנסון ורגוץ מכבי תל אביב נתניה | עדי אבישי

ג'ורדי קרויף שהודיע בשבוע שעבר שיעזוב בסיום העונה, ראה את קבוצתו מושפלת ומתרחקת מאוד ממאבק האליפות והוא יכול להתחיל לארוז. דיא סבע הטריף את האוהדים עם שלושער, ספורי הוסיף, יצחקי רק צימק

(גודל טקסט)

המשחק שפתח את המחזור ה-28 בליגת העל הבטיח הרבה וגם קיים. מצד אחד סגנית האלופה, מכבי תל אביב, שמאמנה הודיע השבוע כי יעזוב בסיום העונה ומהצד השני העולה החדשה, מכבי נתניה, שהגיעה משוחררת מכל לחץ ועם מלך השערים של ליגת העל – דיא סבע.

כל השבוע שאלו את עצמם האוהדים איך תשפיע על השחקנים ההודעה של קרויף – חלק חשבו כי זה יגרום לשחקנים לשחק במוטיבציה גבוהה יותר, אחרים טענו כי שחקנים שיודעים שהמאמן לא ממשיך לא ישחקו בשבילו יותר. כנראה שהטענה השנייה היא הנכונה יותר. השחקנים הצהובים נראו לא טוב, ההגנה נראתה מפוררת ולא מחוברת.

ומהצד השני? קוראים לו דיא סבע והוא השחקן החם ביותר בישראל העונה. החלוץ עשה לבאבין כאב ראש לאורך כל המחצית הראשונה וכבש כבר בדקה ה-17. ספורי הוסיף אחד משלו על סף שריקת המחצית (45+2) ואת הדובדבן שמרו היהלומים למחצית השנייה: סבע קיבל כדור גדול מעבר לקו ההגנה, רץ לבדו מול ראיקוביץ' וגילגל לרשת (57). חגיגה מושלמת. ברק יצחקי כבש שער כבוד מהנקודה הלבנה (80), לפני שסבע השלים שלושער מדהים ולקח הביתה את כדור המשחק (90+3) והשלים 21 שערי ליגה העונה.

נתון מדהים הוא שאחרי הניצחון הזה נתניה רחוקה רק 7 נקודות ממכבי תל אביב והפועל חיפה שבמקומות השלישי והרביעי ויכולה למצוא את עצמה זוכה בכרטיס לאירופה בסיום העונה מכיוון שבעקבות התוצאות בחצי גמר גביע המדינה גם המקום הרביעי יקבל כרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

דיא סבע. שער מספר 19 העונה (דני מרון)
דיא סבע. שער מספר 21 העונה (דני מרון)

הרכבים 
מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ' (קובי מור 56), דודי תירם, חגי גולדנברג,, דן גלזר, ניקו אולסק, אביב אברהם, דיא סבע, ערן לוי (ג'ייק רוזנסקי 89), רמזי ספורי ( דידייה קוגבנייה 71).


מכבי תל אביב
: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, ז'אן סילבן באבין (ברק יצחקי 46), יובל שפונגין (אופיר דוידזאדה 28), דור פרץ, דור מיכה, אייל גולסה, אבי ריקן, ניק בלקמן, וידאר קיארטנסון (חוסה רודריגס 68).

מהלך המשחק
דקה 1: השופט איתן שמואלביץ מוציא את המשחק לדרך

דקה 3: מכבי תל אביב מחזיקה יותר בכדור. בלקמן מצא את עצמו מול דני עמוס על סף הרחבה ואפילו הצליח להקפיץ את הכדור מעל השוער, אבל הכדור ברח החוצה

דקה 17: 0:1 למכבי נתניה! כחלון העביר כדור לסבע מאגף ימין, החלוץ עבר את באבין ולבד מול ראיקוביץ' בעט לרשת הגבוהה. שער מספר 19 למלך השערים של ליגת העל

שחקני נתניה חוגגים את שער היתרון (דני מרון)
שחקני נתניה אחרי שער היתרון הראשון(דני מרון)

ג'ורדי קרויף. בהלם (דני מרון)
ג'ורדי קרויף מתוסכל (דני מרון)

דקה 28: שפונגין נפצע, אופיר דוידזאדה החליף אותו

דקה 29: קיארטנסון רץ לבד מול עמוס אבל בעט לגוף של השוער

דקה 41: בעיטה חופשית חזקה של בלקמן מוצאת את דני עמוס שמוציא לקרן. המצב הכי טוב של הצהובים עד כה

דקה 45+2: 0:2 למכבי נתניה! ספורי קיבל כדור מערן לוי בתוך הרחבה, הקשר התעלל בבאבין ובעט לפינת השער. מחצית נפלאה של מכבי נתניה


רמזי ספורי חוגג (דני מרון)
רמזי ספורי. שער חשוב על סף המחצית (דני מרון)

דקה 57: 0:3 למכבי נתניה! זו כבר השפלה. סבע קיבל עוד כדור גדול מעבר לקו ההגנה, רץ לבד לגמרי מול ראיקוביץ' וגילגל לרשת. קרויף מבין שהוא כנראה יעזוב את מכבי ללא אליפות, האוהדים של נתניה באופוריה.

שחקני מכבי תל אביב בהלם (דני מרון)
אבי ריקן ו-וידאר קיארטנסון לא מבינים מאיפה זה נפל עליהם (דני מרון)

דקה 80: 1:3 למכבי נתניה! דודי תירם נגע בידו ברחבה. יצחקי בעט את הפנדל פנימה וביטל את ההשפלה

דקה 90+3: 1:4 למכבי נתניה! מדהים. לא ייאמן. דיא סבע עם שלושער מהחלומות. השחקן קיבל עוד כדור ארוך, עבר את ראיקוביץ' ושלח לרשת חץ שגרם לכל אוהד מכבי לכאב לב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי