יצחקי: אם לא תהיה מחויבות שכל אחד יחפש קבוצה אחרת

קרויף מכבי תל אביב נתניה
קרויף מכבי תל אביב נתניה | דני מרון

החלוץ הותיק נשמע סוער לאחר שקבוצתו הושפלה 1:4 על ידי מכבי נתניה: "זה היה המשחק הכי חלש שהשתתפתי בו ואני מתבייש. מכבי תל אביב זה המועדון הגדול בישראל". קרויף: "אין קשר להודעה על עזיבתי"

(גודל טקסט)

מכבי ת"א ספגה רביעייה שנייה בליגה בעידן ג'ורדי קרויף וראשונה מאז ה-4:2 לבית"ר ירושלים באוקטובר 2015, זה ההפסד השני מתחילת הפלייאוף העליון והצהובים התרחקו מהאליפות. אחרי ההודעה על הפרידה מהמאמן ההולנדי, קבוצתו חטפה 4:1 משפיל ממכבי נתניה. דיא סבע הבקיע שלושער והעלה את מאזנו ל-21 שערי ליגה. בסיום, הודיעה נתניה כי בקשתה התקבלה ואושר לה לשחק באירופה בעונה הבאה אם תסיים כמובן במקום הרביעי.

השחקן הסוער ביותר בסיום המשחק היה ברק יצחקי: "עדיף שלא תדעו מה הלך בחדר ההלבשה. שחקנים צריכים להתעורר ולהבין שהם במכבי ת"א. זה המועדון הגדול בישראל וזאת בושה וחרפה איך שנראינו היום. אם זה יחזור, גם באירופה לא מגיע לנו להיות. אין לי הסבר. אני חושב שלפני הכל זאת מחויבות. אנחנו משחקים בשביל מאות אלפי אוהדים בבית, אנשים שבאים למגרש מדי שבוע ותצוגה כזאת לא יכולה להיות. שחקנים (של נתניה) לא יכולים להגיע כל הזמן לאחד על אחד מול השוער".

סיכויי האליפות: "מבחינתי זה היה המשחק הכי חלש שהשתתפתי בו ואני מתבייש. היום אני מתבייש במה שקרה במגרש. אחרי משחק כזה אין לנו מה לדבר על אליפות. אם לא תהיה מחויבות פה, שכל אחד פה יחפש קבוצה אחרת. המועדון הכי גדול בישראל לא יכול להיראות ככה". 

ברק יצחקי יורד מאוכז מכר הדשא.
ברק יצחקי יורד מאוכז מכר הדשא. "בושה וחרפה" (דני מרון)

העזיבה של קרויף: "זה אמור לדרבן שחקנים ולהעיר אותנו. כולם תחת זכוכית מגדלת. לא צריך לקשר. שחקנים שעולים למגרש צריכים להתנתק מכל מה שקורה מסביב. במכבי ת"א נותנים לך את כל התנאים כדי לבוא למשחק בצורה הכי טובה שיש. אפס תירוצים".

ג'ורדי קרויף סיכם: "אני לא יכול להגיד מה אני חושב. אני מצטער בפני האוהדים שמצפים ליותר ומאכזבים. השער השני הרג אותנו וכמובן וגם השלישי. בפלייאוף בכל אתה משלם על החמצות. זה לא רגע נעים עבורנו זה ברור. יש לו מחויבות להילחם עד הסוף וברור שתיקו יהיה טוב לנו מחר (בבאר שבע). אני לא חושב שאנחנו יכולים לדבר על אליפות. זה לא בידיים שלנו. אנחנו צריכים לייצר יותר. התחלנו רע את הפלייאוף, אפס נקודות, אנחנו סופגים יותר מדי ומחמיצים יותר מדי. בכדורגל זה נותן לך אפס נקודות".


על המשחק:
"אפשר לחלק אותו לשני חלקים. בתחילת המשחק האמנו ויצרנו מספיק כדי להבקיע, החמצנו, נענשנו ואז לחטוף בדקה ה-46 זה. ספגנו משני רגעים של הגנה רכה. במחצית השנייה הסתכנו, שלחנו שחקנים קדימה והמשחק הלך לאיבוד. המפתח הוא להבקיע ואז המשחק קל יותר. בסוף, כשמפסידים 4:1 זו תוצאה כואבת. יש עוד שמונה משחקים ויש לנו מחויבות להילחם עד הסוף. אבל התוצאה לא מקובלת".

קרויף כעס מאוד על השאלה האם הפרידה ממנו השפיעה: "מה קרה לפני שבועיים? הפסדנו. הייתה אז הודעה? לא? זאת התשובה שלי. אין לי אותה דעה כמו שלך וידעתי שתשאל את השאלה, זאת שאלה קלה ואולי הייתי עושה אותו דבר. הפסדנו וזה לא קשור. בחצי השעה ראשונה שום דבר לא היה אותו דבר אם היינו כובשים. ב-3:0 אתה יודע שאתה הולך להפסיד וקשה לשחק ככה. לא להאמין שבמחצית הראשונה פיגרנו 2:0 כשהיינו צריכים להיות ביתרון. נתניה משחקת טוב על מתפרצות. אנחנו מתקשים להבקיע ובסוף סיימנו עם שער בפנדל והרבה החמצות".


קיארטנסון. ג'ורדי חושב שמכבי ת"א מתקשה להבקיע (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי