רוטן: הפוקוס שלנו כרגע הוא על הישארות בליגה

פרד רוטן
פרד רוטן | לירון מולדובן

מאמן מכבי חיפה מוכן למשחק מול אשדוד בשבת. נציגי הקבוצה צפו בעאיד חבשי, כאשר אלאך קיבל החלטה עקרונית להחזירו לסגל בעונה הבאה. דמארי יקבל הצעה לחוזה חדש אם יצליח להשתחרר מלייפציג

(גודל טקסט)

היום תחזור מכבי חיפה לאימונים לקראת המשחק מול אשדוד בשבת (20:30, ספורט 4). במועדון מכוונים למקום השביעי כדי שלא לקבוע שיא שלילי נוסף ולא להישאר בלי מענקי מיקום. בצוות המקצועי לא מתכוונים לערוך שינויים מרחיקי לכת בהרכב כאשר ההתלבטויות הן בעיקר בהגנה בין אליסון דוס סנטוס לאטיין ריינן ובין רז מאיר לעומרי בן הרוש. חוליית החוד צפויה להיות דומה כמו בשבועות האחרונים שתכלול את סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה ועומר דמארי שבישל שלושה שערים בניצחון 0:4 על הפועל עכו לפני הפגרה.

מאמן הקבוצה, פרד רוטן, אמר לקראת המשחק: "הייתה פגרה ארוכה וזה יהיה משחק מאוד קשה כי לכל השחקנים תהיה המון אנרגיה. הרבה שחקנים נמצאים בכושר מצוין וזה נותן הרבה אפשרויות לצוות המקצועי. הכי חשוב שנצליח להישאר בליגה ועל זה הפוקוס של הקבוצה כרגע. הסיפור עדיין לא גמור".

עומר דמארי מסיים חוזה בקיץ ובמועדון מחכים לראות האם השחקן יצליח להשתחרר מלייפציג במדיה הוא חתום לעונה הבאה ללא תמורה. אם כן, יציעו לו חוזה ארוך טווח. כזכור, השחקן מבוקש גם בהפועל ת"א. במקביל, הצוות המקצועי מתעסק גם בשאלת השחקנים המושאלים שיחזרו למועדון בעונה הבאה. אחד השחקנים המשמעותיים שאמור לחזור הוא הבלם עאיד חבשי.

עאיד חבשי. בעונה הבאה ילבש ירוק (דני מרון)

הירוקים ניסו להחזיר את הבלם כבר בחודש ינואר, אך בני יהודה סירבה ובעקבות העונה הטובה שהוא מציג אין ספק שהוא יתפוס את מקומו במכבי חיפה בקיץ. נציגי חיפה הגיעו אתמול למשחקה של בני יהודה מול הפועל חיפה ועקבו אחר חבשי שהציג משחק מצוין נוסף: "חבשי בעונה מצוינת ויהיה לו מקום מרכזי בהגנת מכבי חיפה בעונה הבאה", אמרו הבוקר במועדון הירוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי