מ.ס אשדוד: גדי קינדה יחזור בעוד עשרה ימים

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

עמיר תורג'מן קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי חיפה (20:30, ספורט 4): "אנחנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות". אלקה יהיה כשיר. ג'קי בן זקן יגיע למשחק לראשונה מאז שוחרר מהכלא

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד תארח בשבת את מכבי חיפה (20:30, ספורט 4) והבוקר קיים המאמן עמיר תורג'מן מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. אשדוד לא ניצחה ארבעה משחקים רצופים והיא מקדימה את הקו האדום בשלוש נקודות בלבד. למשחק יגיע לראשונה מאז שוחרר מהכלא הבעלים ג'קי בן זקן. " זו תמיד תוספת כוח כשהוא מגיע לראות אותנו, אבל בסופו של דבר לא אני ולא ג'קי משחקים אלא רק השחקנים והם צריכים לשחק טוב", אמר המאמן.

המשחק נגד מכבי חיפה: "זו קבוצה טובה וברור שזה יהיה לא קל, אבל אנחנו צריכים להתעסק רק בעצמנו ולעשות את העבודה. כשאנחנו מגיעים מוכנים ודרוכים עד הסוף אנחנו בדרך כלל מצליחים להביא את הנקודות. מקווה שנעשה את העבודה כמו שצריך".

על גדי קינדה ויובל יעקובוביץ' הפצועים: "יובל יעקובוביץ' כנראה סיים את העונה. אני מקווה שקינדה יחזור בשבת הבאה. יש מספיק שחקנים טובים שצריכים לעשות את העבודה. בלסינג אלקה חזר להתאמן באופן סדיר לאחר הפציעה והוא שחקן משמעותי שלנו ולתת את חלקו כבר בשבת".

עמיר תורג'מן. דרוך לקראת מכבי חיפה (דני מרון)
עמיר תורג'מן. דרוך לקראת מכבי חיפה (דני מרון)

הקשר תום מונד: "המצב שלנו בטבלה יותר קשה ממכבי חיפה וזה משחק שאנחנו מאוד רוצים לנצח וצריכים לנצח. בסופו של דבר צריך לקחת נקודות בשיניים וזה יותר חשוב מהיכולת. מכבי חיפה יגיעו בפחות לחץ כשהבטיחו את ההישארות שלהם בליגה וזה ייתן לנו אנרגיה חיובית. ברור שהנוכחות של ג'קי בן זקן חשובה מאוד למועדון והוא אישיות מיוחדת שלא צריך להרחיב עליה, מקווה שג'קי יביא את המזל כי הרבה זמן לא ניצחנו בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי