קורצקי: הליגה היא הלחם והחמאה, הישארות תהווה הישג

קורצקי
קורצקי | דני מרון

רעננה תארח בשבת (19:10) את עכו והמאמן נשמע אופטימי: "צפוי משחק קשה, אבל נבוא מוכנים". ניקוליץ': "אנחנו לא אותה הקבוצה שפתחה את העונה, ניצחון ונוכיח שאנחנו לא שייכים לתחתית"

(גודל טקסט)

"היינו עסוקים השבוע באיך להרים את השחקנים מבחינה מנטלית אחרי ההפסד בפנדלים להפועל חיפה בחצי גמר הגביע", כך אמר מנחם קורצקי, מאמן הפועל רעננה לקראת המשחק הביתי בשבת (19:10) מול הפועל עכו, "עם זאת השחקנים מבינים את החשיבות של המשחק הזה, כי הליגה היא הלחם והחמאה שלנו".

קורצקי הוסיף: "הישארות בליגה תהווה הישג מצוין להפועל רעננה בעקבות פתיחת העונה. עם זאת, עכו מגיעה למשחק ההזדמנות האחרונה שלה ושחקניה יבואו בשביל לנצח. צפוי לנו משחק קשה, אבל אנחנו נבוא מוכנים".

הקשר נמניה ניקוליץ' התייחס גם הוא למשחק מול עכו:  "שיחקנו טוב בחצי גמר הגביע מול הפועל חיפה והראינו לאהודים שלנו שרעננה היא כיום קבוצה אחרת מזו שפתחה את העונה. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. מבחינה מנטלית אנחנו כמובן מאוכזבים מהתוצאה בחצי הגמר אבל מכל הבחינות האחרות אנחנו מעודדים ומוכנים כרגע להראות שהיכולת שלנו היא לא חד פעמית ונמשיך להשתפר מול עכו".


ניקוליץ'. "עכו הוא המשחק הכי חשוב שלנו העונה" (ערן לוף)

הסרבי הוסיף: "מדובר במשחק הכי חשוב שלנו עד כה בליגה. חייבים לצאת עם תוצאה טובה כדי להוכיח שאנחנו לא שייכים לתחתית הליגה. יש לנו את כל הכבוד ליריבה, אבל אנחנו רוצים לנצח" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי