הויבך צפוי לשוב להרכב מכבי נתניה, ספורי ימשיך כחלוץ

רמזי ספורי מכבי נתניה מכבי תל אביב
רמזי ספורי מכבי נתניה מכבי תל אביב | דני מרון

מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' מרוצה מהאישור שקיבלה קבוצתו לשחק באירופה. היהלומים יגיעו ביום ראשון לסמי עופר (20:00, ישיר בספורט4), למשחק מול הפועל חיפה, בדרך אל המטרה

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון הענק 1:4 על מכבי ת"א ביום שלישי וההודעה על כך שהקבוצה רשאית לשחק באירופה בעונה הבאה, במכבי נתניה יודעים שניצחון מחר (ראשון, 20:00, ספורט4) על הפועל חיפה בסמי עופר, יקרב אותם למרחק של ארבע נקודות בלבד מהמקום המוביל לאירופה. המאמן סלובודאן דראפיץ' שיבח את המנכ"ל ניב גולדשטיין שעמל על האישור ועבר להתייחס לאפשרות עצמה שקבוצתו תשחק בעונה הבאה במוקדמות הליגה האירופית.


"אם אני חושב בראש בריא, אז לא בריא לנו להיות באירופה כי מדובר בקבוצה שרק לפני שנתיים הייתה בלאומית", אמר הסרבי, "מצד שני הלוואי עלינו כל הזמן הצלחות ושנהיה בלחץ חיובי שכזה. מקבוצה שצריכה להיאבק על הישארותה הגענו לפלייאוף העליון וזה כבר משהו. ואם אתה ספורטאי ומקצוען אתה רוצה תמיד לסיים בצורה יפה. אומרים על הפועל חיפה שהם צריכים להיות באירופה, אז אתה אומר לעצמך, גם לנו יש עונה טובה ולמה שנפספס את זה? נעשה הכל להגיע לאירופה".


נתניה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק. הבשורה הטובה הגיעה מכיוונו של טים הויבך, שסוף סוף ערך אימון מלא, אך מכיוון שמדובר באימון קליל, בקבוצה טרם החליטו אם לתת לו לפתוח בהרכב או שיתחיל על הספסל. אם הויבך יפתח, חגי גולדנברג יפתח בעמדת המגן השמאלי, אם לא, גולדנברג יוסט לעמדת הבלם וקובי מור יזכה למקום ב-11 בצד שמאל. דין מיימוני, שוב לא יהיה בסגל זכר לפציעה בבוהן רגלו וכמוהו גם ברנקו ורגוץ' ועלי מוחמד, שלא צפויים לחזור לשחק העונה. מעבר לכך, לא צפויים שינויים בהרכב כשרמזי ספורי, שכבש ובישל והיה מהטובים בניצחון על מכבי תל אביב באמצע השבוע, ימשיך לתפקד כחלוץ ואילו יונס מלאדה, ששיחק הבוקר עם קבוצת הנוער ואף כבש, יחל על הספסל.



הויבך. כמה חיכו לו בנתניה והנה הוא חוזר (דני מרון)


אמש נערכה לשחקנים אסיפה שבה הם צפו בקטעים מהמשחק מול מכבי ת"א ובהמשך היא עסקה בהפועל חיפה. צוות המאמנים התעכב על המצבים שאליהם הגיע וידאר קיארטנסון מול הגנת היהלומים: "נכון ששיחקנו טוב, אבל אנחנו חייבים לשים לב לדברים האלה, כי אם קיארטנסון היה מבקיע היינו מסתבכים" אמרו. בנוגע להפועל חיפה, הכינו דראפיץ' וברדה את השחקנים בהתייחסות לחוליית ההגנה החיפאית, שתחסר מחר את גבריאל תמאש: "אנחנו צריכים להיות מוכנים גם לשיטה של שני בלמים וגם של שלושה".


עמוס. "השוער הכי טוב בליגה" (דני מרון)


דראפיץ' התייחס להישארותו דני עמוס:
"מגיע לו. יש לו עונה טובה. זו העבודה שלו והוא מרוויח משכורת בשביל זה. הוא עושה עבודה יוצאת מן הכלל: הוא הרבה פעמים היה שם בשבילנו וגם אנחנו בשבילו. הוא אחד השוערים הכי טובים בליגה, אם לא הטוב שבהם. הוא בחור טוב ורציני וחסר לנו אנשים בגיל כזה עם הרבה ניסיון בחדר ההלבשה שיראו לשחקנים הצעירים איך מתנהגים. אני שמח על ההחתמה הזאת".


על הישארותו של דיא סבע אמר: "עוד מוקדם לדבר מה יהיה איתו. בית"ר מכרה את עומר אצילי ודן איינבינדר הלך לב"ש. זה חלק מהביזנס ולא רק פה. אם אנחנו בפלייאוף והוא מלך השערים, אז טבעי שהכרישים הגדולים יסתכלו איך הם יכולים לרכוש אותו. יש שחקנים אחרים ואם נוכל לייצר כל שנה שחקנים למכירה ועם הכסף הזה נקנה חדשים, אז זה חלק מהעניין. אני שמח בשביל סבע כי הוא עובד מאוד קשה. העונה הזאת היא דובדבן בשבילו. ילדים צעירים באים למגרשים לראות אותו. אני מאחל לכל שחקן התקדמות ולא מסתכל רק על עצמי. כל עוד מישהו יכול להתקדם, גם בקטע כספי, אני מברך אותו".


 סבע. "טבעי שהכרישים הגדולים יחשבו איך הם יכולים לרכוש אותו" (דני מרון)


הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, דודי תירם, טים הויבך (קובי מור), חגי גולדנברג, ניקו אולסק, דן גלזר, אביב אברהם, דיא סבע, ערן לוי, רמזי ספורי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי