צפו בתקציר: 1:1 מאכזב בין הפועל רעננה להפועל עכו לעיני 250 צופים

שלומי ארבייטמן ורועי זיקרי
שלומי ארבייטמן ורועי זיקרי | אודי ציטיאט

אחרי מחצית ראשונה רדומה, עבדי פרחאת העלה את האורחת ל-0:1 (47) לאחר טעות של ויסקארה, אך בן והבה איזן (80) וקבע חלוקת נקודות בתום משחק חלש במיוחד. טוויזר: "מאוכזבים". קורצקי: "לא הגיע לנו יותר"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל רעננה והפועל עכו סיימו הערב (שבת) ב-1:1 מאכזב לעיני 250 צופים בלבד במסגרת המחזור השני של הפלייאוף התחתון. האורחת עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-47 מרגליו של עבדי פרחאת, אך בן והבה הבלם השווה בדקה ה-80 וקבע את תוצאת המשחק.


הפועל רעננה ומנחם קורצקי ציפו להשיג שלוש נקודות במשחק מול נועלת הטבלה החלשה, אך כאמור לא הרשימו והסתפקו בנקודה. הקבוצה הצפונית קטעה רצף של שישה הפסדי ליגה רצופים, אך עשתה עוד צעד משמעותי לעבר ירידה לליגת הלאומית בסיום העונה.


שתי הקבוצות הציגו לאורך כל דקות המשחק כדורגל חלש ומבולבל. השער של עכו הגיעה בעזרתו האדיבה של שוער הפועל רעננה גיירמו ויסקארה שטעה ואיפשר לפרחאת לכבוש. עשר דקות לסיום, אחרי חילופים התקפיים של קורצקי, היה זה דווקא הבלם בן והבה שנותר חופשי ברחבה ואיזן ל-1:1.

 


ציפה ליותר. מנחם קורצקי (אודי ציטיאט)


הרכבים

הפועל רעננה: גיירמו ויסקארה, עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, בן בנימין, ירדן כהן, רועי שוקרני (נמניה ניקוליץ', 57), אור דסה (עמנואל מאיוקה, 73), רועי זיקרי (כארם ארשיד, 63), שלומי ארבייטמן, מוחמד כליבאת.


הפועל עכו: רם שטראוס, מוחמד סיסוקו, עבאדי פרחאת, לוטם זינו, גל שיש, ברונו איבה (אוהד רבינוביץ', 89), גבי קניקובסקי, בן רייכרט, אליקו באלה (דודו ביטון, 82) ,פטר אוניקאצ'י (מתן בלטקסה, 64), בן אז'ובל.


מאמן הפועל עכו איציק טוויזר סיכם: "אנחנו מאוכזבים כי נקודה לא מספיקה לנו במשחק כל כך חשוב. היינו צריכים להבקיע יותר ולנצח את הפועל רנענה. לא פשוט להגיע במצב מנטלי כזה כל שבוע, אבל השחקנים רצו ומה שייגזר אלינו בסוף העונה זה מה שיהיה".


מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי, אמר לאחר המשחק: "היה לנו חשוב לנצח, אבל לא הגיע לנו יותר מתיקו. כל הקבוצות ששיחקו בחצי גמר גביע המדינה הפסידו ורק אנחנו לא. היה לא פשוט להחזיר את השחקנים השבוע מבחינה מנטלית כי אנחנו לא רגילים למעמדים האלה. יש לנו עוד הרבה על מה להילחם ונחכה לשחקנים החסרים ועד אז נמשיך לעבוד קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי