הפועל ק"ש לא צפויה לשאול את שגיב יחזקאל לעונה נוספת

שגייב יחזקאל
שגיב יחזקאל | דני מרון

הקשר לא נכלל בסגל ב-2:0 למכבי פ"ת ולא ימשיך. גם סאן מנחם נותר מחוץ לסגל ושוחח עם סילבס שאמר לאחר ההפסד: "נתנו להם מתנה, אנחנו צריכים להיות יותר ווינרים. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אכזבה בהפועל קריית שמונה לאחר הפסד החוץ אמש (שבת) 2:0 למכבי פתח תקווה. הקבוצה של חיים סילבס שוב הציגה משחק טוב בחלקים גדולים של המשחק, אבל הייתה חסרת ריכוז בחלק הקדמי וספגה שני שערים מטעויות במרכז ההגנה.

"לצערי כבר אחרי כמה דקות נתנו מתנה לפתח תקווה וזה שינה את מצב הרוח שלנו", אמר חיים סילבס. "השתלטנו על המשחק, אבל לא היינו מספיק חדים בחלק ההתקפי. יש לנו משהו מנטאלי כאשר אנחנו בפיגור. אנחנו צריכים להתמודד ולהיות יותר ווינרים".

לאחר הודעתו של הבעלים איזי שרצקי על המשך דרכו של חיים סילבס, השניים החלו כבר לעבוד על העונה הבאה. בין השאר נראה כי הקשר שגיב יחזקאל לא יושאל לעונה נוספת ממכבי תל אביב לאחר שבקבוצה התאכזבו מהשחקן מבחינה מקצועית ומבחינה משמעתית. יחזקאל כלל לא היה בסגל מול מכבי פ"ת, כמו גם דידייה ברוסו שכבר בחודש ינואר לא היה בתוכניות של הצוות המקצועי ובכל זאת החליט להישאר במועדון עד לסיום העונה.

שחקן נוסף שנותר מחוץ לסגל הוא המגן סאן מנחם. האחרון דווקא היה טוב בתקופה האחרונה, אך לא התלבש מכיוון שהצוות המקצועי רצה להעניק דקות לצעירים סמואל בראון ורותם חטואל שאף נכנסו כמחליפים. "מנחם הוא מושאל ממכבי חיפה ואנחנו לא יודעים אם נוכל להביא אותו ולכן העדפנו לשים שחקנים אחרים בסגל. זה לא אומר שאנחנו לא מרוצים ממנו, להיפך. לא מן הנמנע כי במשחק הבא הוא יפתח", אמר גורם במועדון. ראוי לציין כי סילבס שוחח לפני המשחק עם מנחם והסביר לו את ההחלטה להשאירו מחוץ לסגל.

שגיב יחזקאל. מאוכזבים ממנו (דני מרון)
שגיב יחזקאל. מאוכזבים ממנו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי