בהפועל אשקלון מרוצים: "הגורל שלנו ברגליים שלנו"

מירקו אורמוש
מירקו אורמוש | לירון מולדובן

קבוצתם של מסאי דגו וייטב לוזון שמרה משחק שני ברציפות על שער נקי וניצחה לראשונה תחת הצוות החדש. שביעות רצון מיכולתם של איילה והזרים, בנבנישתי: "נצטרך לנצח גם את מכבי חיפה בשבוע הבא"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון גברה אמש (שבת) 0:2 על בני סכנין ורשמה ניצחון ראשון בעידן המאמן מסאי דגו. למרות הניצחון, רחוקה אשקלון שלוש נקודות מחוף המבטחים מעל הקו האדום, אך הניצחון אתמול נתן הרבה אופטימיות לאנשי הקבוצה. עם ירידת השחקנים לחדר ההלבשה בשריקת הסיום, הם התבשרו על שער השוויון הזמני של מכבי חיפה באשדוד ומצב הרוח השתפר עוד יותר ורק שער הניצחון של אשדוד בדקות הסיום העיב על התחושות בסיום הערב.

"אסור לנו להסתכל על קבוצות אחרות", אמר גורם במועדון לספורט1. "הגורל שלנו ברגליים שלנו וכנראה שאין מה לבנות על מתנות או עזרה מקבוצות אחרות. נשארו לנו חמישה משחקים להציל את אשקלון מירידת ליגה ובמצב הנוכחי, אסור לנו לשמוט נקודות באף משחק ומול שום קבוצה".

זה היה משחק שני ברציפות שאשקלון לא סופגת שער ובהחלט אפשר לומר שהמאמן מסאי דגו ועוזרו ייטב לוזון הצליחו לייצב את השורות לקראת הישורת הסופית של העונה. באשקלון שמחו מאוד על חזרתו להרכב של טל איילה שהחלים מקרע ברצועה הצולבת ואמש כבר הראה ניצוצות מהיכולת שהציג בתחילת העונה. בקבוצה החמיאו לכל השחקנים על מחויבות ומשחק הקרבה לכל אורך 90 הדקות, כאשר שלושת הזרים, מירקו אורמוש, מילאן סמיליאניץ' וברניסלב יובאנוביץ', קיבלו מחמאות רבות על משחק נקי מטעויות.

"זה היה ניצחון סופר חשוב. עבדנו קשה מאוד בשבועיים האחרונים, כמעט ללא מנוחה ואני מאוד שמח שניצחנו", אמר סער בנבנישתי, כובש השער השני שהבטיח את הניצחון. "אני מקווה שזה ייתן לנו פוש גדול להמשך הדרך ויש לנו עוד דרך ארוכה כמובן. נצטרך לנצח גם את מכבי חיפה בשבוע הבא".


בנבנישתי. "נצטרך לנצח גם את מכבי חיפה" (מאור אלקסלסי)

בנבנישתי ניסה להסביר את השינוי שעובר על קבוצתו במחזורים האחרונים: "אספנו קצת נקודות בתקופה האחרונה, נקודות חשובות. אנחנו עובדים קשה, יום יום עם מסאי שמכין אותנו בצורה הכי טובה שיש מול כל קבוצה. אנחנו 'קורעים את התחת' באימונים, ואני שמח שזה מניב פירות ואני מקווה שנמשיך ככה. הניצחון הזה ממש לא מוריד מאיתנו את הלחץ. יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות, הפלייאוף רק התחיל ונותרו לנו עוד חמישה משחקים מאוד חשובים. כל משחק עבורנו הוא כמו גמר גביע. הלחץ עדין קיים והוא יהיה קיים גם במשחק הבא ואני מקווה שנחזור מחיפה עם תוצאה טובה".

על השיפור במשחק ההגנה של הקבוצה: "זה עניין של בטחון, עניין של אמונה, עניין של מחוייבות של השחקנים, אנחנו משחקים כמו יחידה אחת ועושים עבודה מהחלוץ וככה זה נראה, ואני מקווה שככה נמשיך"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי