אבוקסיס: מקווה שידברו עלינו אחרי המשחק נגד בית"ר

יוסי אבוקסיס וברק אברמוב
יוסי אבוקסיס וברק אברמוב | אריאל שלום

מאמן בני יהודה, שיצפה הערב מהיציע בטדי במשחק מול הירושלמים, בראיון לאתר הרשמי של המועדון: "באים במטרה לשחק טוב ולנצח, היה להם לו"ז צפוף יותר משלנו"

(גודל טקסט)

בני יהודה הביסה במחזור שעבר 0:3 את הפועל חיפה, והערב בטדי היא תנסה להמשיך במומנטום החיובי גם במשחק החוץ נגד בית"ר ירושלים (21:00, ישיר בספורטHD1).

לקראת המשחק התראיין המאמן יוסי אבוקסיס לאתר הרשמי והתייחס בתחילת דבריו לעובדה שקבוצתו שיחקה רק לפני ארבעה ימים נגד הפועל חיפה: "בשלב הזה של העונה אנחנו כבר בכושר, אנחנו יכולים לעמוד בזה, מה עוד שהלו"ז של בית"ר היה אפילו צפוף יותר בשבוע האחרון. זה לא משהו שצריך להתלונן עליו. אני מאוד שמח שהצוות המקצועי והפיזיולוגי שלנו יודע לשמור על השחקנים ולהביא אותם למשחקים מאוד רעננים. יש פה הרבה חבר'ה צעירים רעבים מאוד, שמאוד אוהבים את המשחק ומאוד רוצים לנצח בכל משחק. אף אחד כאן לא מסתפק בהגעה לפלייאוף העליון. מאוד כיף לאמן שחקנים כאלה, שרעבים כל הזמן".

אבוקסיס המורחק יצפה במשחק מהיציע, והוא לגמרי סומך על צוות העוזרים שלו, אורי גוטמן ויעקב אסייג: "ברגע שאני בוחר את הצוות שלי, זה כאילו אני. חדר ההלבשה של המאמנים הוא לא פחות חשוב מהחדר ההלבשה של השחקנים. אני בוחר את האנשים סביבי גם על פי היכולות המקצועיות שלהם, אבל לא פחות חשוב, אני בוחר אותם על פי התכונות האנושיות שלהם. זה לא כל כך פשוט לבחור אנשים שהם בראש המקצועי שלך, אבל את האנשים סביבי אני מכיר כבר מספיק שנים ואני מאוד אוהב שהם לידי".


אבוקסיס לצד אברמוב. משחק נוסף ביציע (אריאל שלום)

לאבוקסיס יש העונה קבוצה צעירה, תוססת ובעיקר מאוד מגובשת: "מבחינת השחקנים, כיף לי לראות את הפרגון אחד לשני ולמועדון, כיף לי לראות את השמחה, את הרעב וזה מה שמייחד אותנו השנה בבני יהודה. בתחילת השנה סימנו אותנו כקבוצה שתיאבק נגד הירידה ואני חושב שבזכות האופי של השחקנים, החיבור של כולם במועדון – השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה – כולם חברים וכולם עושים הכל בשביל שהמועדון הזה יצליח ובשביל שנשמח את הקהל שלנו".


על היריבה שנמצאת במאבק האליפות: "ברור לנו שהם יבואו ללחוץ ולתקוף, אבל אנחנו נצטרך לדעת לעמוד כמו שצריך ולהשתחרר כמו שאנחנו יודעים, כפי שכבר הוכחנו לא מעט פעמים העונה. אנחנו באים במטרה לשחק טוב ולנצח. זה יהיה קשה, אבל אנחנו מסוגלים. לאורך רוב העונה שיחקנו כדורגל טוב וזה מה שאנחנו רוצים לעשות גם בטדי".

לסיום התייחס מאמן הזהובים להופעה של קבוצתו לקראת המשך המאבקים בפלייאוף העליון: "אמרתי בתחילת הפלייאוף שאנחנו לא באים להעביר את הזמן. ברור שבפלייאוף העליון יותר קשה להשיג נקודות, אבל כבר הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות את זה מול כל קבוצה. כל משחק בפלייאוף העליון הוא משחק מול קבוצה גדולה שנאבקת על האליפות וכמובן שזה כיף לקחת חלק במשחקים כאלה. במשחקים כאלה לא צריך לדרבן את השחקנים, האווירה והחשיבות עושות את שלהן. זה שלא מדברים עלינו לפני משחקים, זה בסדר. אני שמח שלמרות שלא מדברים עלינו לפני המשחקים, מדברים עלינו בסיומם, בדיוק כמו אחרי המשחק מול הפועל חיפה, ואני מקווה שגם אחרי המשחק מול בית"ר ידברו עלינו".


אבוקסיס עם צוותו. סומך עליהם לחלוטין (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי