בני בן זקן: "תיקו זה בסדר, היינו יכולים להפסיד היום"

בני בן זקן
בני בן זקן | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים לא התרגש לאחר ה-1:1 מול בני יהודה והחמצת הפנדל של סאבו בדקה ה-94: "זה הכדורגל. אריק טיפוס רגיש". על שכטר ששוב עלה מהספסל בדקות הסיום: "הוא יחזור להרכב". האוהדים קיללו את טביב. צפו

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים החמיצה הערב (ראשון) הזדמנות גדולה להיצמד להפועל באר שבע לפני שהיא תצא למשחק חוץ לא פשוט מול מכבי תל אביב. החבורה של בני בן זקן החמיצה פנדל מרגליו של אריק סאבו בדקה ה-94 וסיימה רק ב-1:1 מול בני יהודה בטדי. המשמעות: ניצחון של האלופה מחר מול סגניתה יגדיל את הפער מהירושלמים לשש נקודות. עידן ורד כבש שער נפלא בפתיחה, רועי גורדנה איזן. במהלך המשחק הקהל הצהוב שחור קילל את אלי טביב. הקשר הסלובקי, שהחמיץ מהנקודה הלבנה עמוק בתוך תוספת הזמן, פרץ בבכי וזכה לעידוד מחבריו לקבוצה וגם מהאוהדים.


בני בן זקן אמר בסיום: "להפסיד שתי נקודות בפנדל בדקה האחרונה זה חלק מהמשחק. גם תיקו, בהתחשב במשחק שהיה, זה בסדר. היה משחק לא גדול שלנו והיינו יכולים להפסיד. עשינו שלושה משחקים תוך שבוע וזה בהחלט לו"ז עמוס. נמשיך קדימה ונסתכל למשחקים הבאים".


האמוציות של אריק סאבו שפרץ בבכי לאחר החמצת הפנדל: "יש לו לב גדול והוא טיפוס רגיש. זה לא פשוט עבורו ואנחנו כאן בשבילו. הוא הבקיע ארבעה פנדלים ברציפות ולפעמים גם מחמיצים. זה הכדורגל".



לב גדול. סאבו עם דמעות לאחר החמצת הפנדל בדקה ה-94 (דני מרון)


על איתי שכטר שעלה מהספסל רק בדקות האחרונות: "הוא היה פצוע ולאט לאט בהדרגה הוא יחזור להרכב הפותח של בית"ר ירושלים".


איבוד הנקודות: "גם אם היינו כובשים את הפנדל, האליפות לא הייתה בכיס וגם עכשיו כשסיימנו כאן בתיקו זה לא הפוך. יכול להיות שבהמשך נבין כמה הנקודה שלקחנו חשובה. יש עוד שבעה משחקים ומספיק נקודות בקופה. חשוב שנשחק יותר טוב מהיום ורק אז נדבר על נקודות. שיחקנו בחצי גמר הגביע וזה פיק מאוד גדול. שלושה ימים אחר כך עלינו לטרנר והיינו די טובים למרות שלא חזרנו משום עם נקודות. הובלנו היום 0:1, ספגנו והיינו יכולים גם לקחת את הנקודות. עכשיו נמשיך קדימה ונבין שיש דברים שאנחנו צריכים לשפר".



נכנס רק 18 דקות לסיום. איתי שכטר (דני מרון)


אורי גוטמן, שעמד על הקווים במקומו יוסי אבוקסיס המורחק, סיכם: "באנו לשחק פתוח, לשחק כדורגל עם לחץ ורצינו להחזיק בכדור. הגענו למצבים והרגשנו טוב על המגרש. בני יהודה הייתה ראויה לפחות לנקודה. קשה להגיד שאני מאוכזב אחרי תיקו במגרש ביתי כמו טדי, אבל מי שחזיר בכדורגל יכול להישאר רעב. אנחנו גאים ולא מאוכזבים כי עשינו תוצאה טובה היום".


המשך הפלייאוף העליון: "השחקנים האלה מדברים על המגרש. יש כאן חברה צעירים ורעבים שנלחמים על חוזים ורוצים להוכיח את עצמם בכל משחק. הם עושים משחקים טובים ונותנים את כל מה שיש להם. היום הם שיחקו אותה".


ההשוואה לאביו אלי גוטמן: "אמרתי כבר בעבר, זה יהיה טיפשי מצידי לא להתייעץ איתו. בני יהודה זו קבוצה של יוסי אבוקסיס והוא מוביל אותה לעונה יוצאת מן הכלל. אנחנו בצוות שלנו כולנו כמו איש אחד. כולם אצלנו נותנים הכל למען המועדון ומאושרים על העונה הזו. להיות חלק מצוות בנבחרת ישראל? אני שמח מהנקודה היום".

 


החליף את יוסי אבוקסיס המורחק על הקווים. גוטמן ג'וניור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי