סגל התנצל בפני קלינגר: עשיתי טעות, למדתי שיעור נוסף

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

בעלי מכבי נתניה פרסם הודעת התנצלות לאחר פוסט חריף בו כינה את מאמן הפועל חיפה "גנב דעת". עוד לפני כן, הגיב קלינגר: "אין זה מדרכו של נשר לרדת ללול של תרנגול אחד".

(גודל טקסט)

בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, התנצל בפני ניר קלינגר על הביקורת שהפנה כלפיו בפוסט שכתב בקבוצת פייסבוק של אוהדי קבוצתו. סגל שוחח עם מאמן הפועל חיפה ומסר לתקשורת: "התנצלתי בפני קלינגר. עשיתי טעות שחוויתי את דעתי כנגד המאמן של הקבוצה היריבה. אני מתנצל על מה שעשיתי. למדתי שיעור נוסף".

כזכור, סגל כתב הבוקר: "נתחיל מהסוף, אני מקשיב לקלינגר במסיבת העיתונאים ואני המאושר באדם שסלובו וברדה אחראים על הצד המקצועי בנתניה ולא גנב הדעת מחיפה".

"צניעות זה מצרך יקר המציאות", הוסיף. "לצערנו בתרבות שהשתרשה בכדורגל הישראלי מעטים הבכרים והסלובו וברדאים שנצמדים לעובדות במגרש ולא לזווית הראייה שלהם. במסיבת העיתונאים של חיפה ששודרה בסיום המשחק שמעתי מאמן שכנראה נשאר בהכנות למשחק ולא ממש ראה את מהלכיו".

הבעלים ביקר גם את האוהדים שלו ועשה הפרדה בין הגוש המעודד שמלווה את הקבוצה למשחקי חוץ לבין מי שכינה "המפרקים", אוהדי הקבוצה שמבקרים אותה בקבוצות הפייסבוק השונות: "אתם כל כך שונים מקהל החוץ, הקהל הכי כייפי בעולם, שמגיע לעבוד 90 דקות, קהל שנותן לשחקנים הרגשה ביתית ולנו ביציע הרגשת עוצמה להמשך שגם גדולי השנונים והפחות שנונים לא יקלקלו, לא הערב ולא בערבים אחרים".

עוד לפני ההתנצלות, המאמן החיפאי סירב להתייחס ורק ציין: "אין זה מדרכו של נשר לרדת ללול של תרנגול אחד".


סגל. תקף את קלינגר והתנצל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי