מימר: אם יחשבו שאני מתאים לעונה הבאה יפנו, אם לא נמשיך הלאה

שרון מימר
שרון מימר | עדי אבישי

מאמן מכבי פתח תקווה התראיין בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעונה הבאה: "בכל יום מדברים על מה צריך לעשות כדי שנחזור לפלייאוף העליון בעונה הבאה. בית"ר? המשכתי הלאה"

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה הביעו שביעות רצון מהניצחון ביום שבת על עירוני קריית שמונה, שקירב את הקבוצה למקום השביעי בתום העונה הסדירה, שיוסיף לקופת המועדון סכום של למעלה מ-100 אלף שקלים וגם קירב את המאמן שרון מימר לקבל חוזה לעונה נוספת.

אמש, התראיין מימר בתוכנית הספורט של 103FM ודיבר על עתידו: "אני מאמין שבעלי הבית מרוצים אבל צריך לשאול אותם. כולם מאוכזבים מהעונה הזאת כי רצינו להיות בפלייאוף העליון. ניסינו ועשינו ויש קבוצות יותר טובות מאיתנו שהגיע להן. אני כרגע עם חוזה עד לסוף העונה ועושה את המקסימום לעמוד במטרות של המקום השביעי ושילוב הצעירים. שנה הבאה? זה תלוי במערכת. אם היא תראה לנכון שאהיה המאמן הנכון לעונה הבאה, הם יפנו ונמשיך הלאה. אם לא, נפנה לאתגר הבא".

על שינו זוארץ, שמועמד לתפקיד יו"ר ההתאחדות וצפוי ללא קשר, לעזוב בסיום העונה: "אני לא יודע בדיוק מה קורה שם, אלא רק שומע כמו כולם על ההתלבטות שלו אם להמשיך או לעזוב לאתגר אחר. אני מקווה בשביל מכבי פ"ת ששינו יישאר כי באמת שינו ואבי (לוזון) זה שילוב מנצח ביחד והם הביאו את הקבוצה לאן שהיא נמצאת. זה יהיה משהו אחר אם הוא יעזוב. אני חושב שלכל אורך הדרך עבדתי מול שינו, מול אבי ומול עומר (גולן) ששלושתם מנהלים את העסק. זה לא ששינו רוצה לעזוב את הכדורגל, הוא אוהב את הכדורגל וחשוב שהוא יישאר בכל תפקיד שלא יהיה".


זוארץ. "אוהב את הכדורגל וחשוב שיישאר בכל תפקיד" (אודי ציטיאט)

העונה הבאה: "אני יכול להגיד שבכל יום אנחנו מדברים עם אבי ועומר על איזה דברים צריכים להיעשות כדי שבעונה הבאה מכבי פ"ת תחזור לפלייאוף העליון. היתרון בזה שסיימנו את העונה מוקדם הוא שנוכל לבנות את העונה הבאה ולא להתעסק בדברים אחרים. במידה ואחתום, יש לנו את כל התוכנית לשפר את העונה הבאה. חזרה של קאניוק? כרגע זה לא על הפרק. אני מסכים שאנחנו לא צריכים לעשות מהפכה, אבל המהפכה השנה לא נעשתה כי המערכת רצתה אלא כי שחקנים רצו להשתדרג. אם זה קאניוק, מלמד ואלו שהלכו לב"ש או לחו"ל. חלק מהם השתדרגו בשכר במקום אחר. אני לא יודע אם הם רצו לברוח, צריך לשאול אותם.

"דני עמוס? במקרה שלו אולי הייתה אפשרות להשאיר אותו. המהפכות באמת לא תורמות, אבל השנה יש בסיס טוב וצריך לעשות שינויים קלים. לא התרחקנו וסיימנו כפסע מהמקום בפלייאוף העליון, אנחנו ממוקמים במקום השביעי. עם שינויים קלים נוכל להתמודד על המקום בפלייאוף העליון בעונה הבאה".

בית"ר ירושלים: "אני יכול להגיד שברגע שאני ממשיך הלאה אני לא נתקע במה שהיה. זה לא עובר לי בראש, אפילו לא לרגע. בסוף התקופה, במצב בו הייתי, לא היה לי טעם וסיכוי להישאר. עזבתי כי זה לא היה נכון להישאר. אתם רוצים לשמוע שכואב לי הלב שעזבתי? זה לא המצב. בכדורגל אין מה להצטער, ממשיכים הלאה. אני לא חושב שהסיטואציה של בני בן זקן היא אותו הדבר. בבית"ר אין רגע דל גם כשמנצחים וזה הדבר המיוחד. התחלנו את העונה בצורה טובה. גם כשהייתי שם ניצחנו את הפועל ב"ש והייתה קבוצה טובה מלכתחילה. ידענו שזה סגל שיכול להגיע רחוק. בני עושה עבודה טובה וכל מה שאנחנו שומעים מבחוץ, אני לא יכול לדעת מה האמת. אני יודע מה היה בתקופה שלי ואיתי. היום אני נהנה במכבי פ"ת ומהעבודה עם האנשים שם".


לא מתגעגע לבית"ר. מימר (עדי אבישי)

בעניין אחר, כבר אתמול הודיעה הקבוצה שהבלם עידן אדהנני חתם על חוזה עד לעונת 2022 באמצעות סוכנו אבי נמני, כאשר לספורט1 נודע שלבלם אין סעיף שחרור בחוזהו החדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי