דרמה בסכנין: אבו סלאח, אמיר חלאיילה ושמש הושעו מהקבוצה

עידן שמש, טל בנין
עידן שמש, טל בנין | דני מרון

השלושה שהעבירו ביקורת חריפה בתקופה האחרונה על אי הכללתם ברוטציה של המאמן טל בנין יעמדו לועדת משמעת, הבלם אמר: "מגיעה לי הזדמנות להיות ברוטציה ואני לא שם". חילוקי דעות בהנהלה לגבי עתידם

(גודל טקסט)

 לא שקט בבני סכנין. הבלם עלאא אבו סלאח וצמד החלוצים אמיר חלאיילה ועידן שמש הושעו היום מהקבוצה לאחר שהביעו את כעסם ואף העבירו ביקורת כנגד מאמן הקבוצה טל בנין על כך שלא קיבלו הזדמנות בתקופה האחרונה.

אבו סלאח, שטוען כי המאמן כלל לא סופר אותו ואף הצהיר כי אינו יהיה חלק מהקבוצה במידה והמאמן ימשיך בעונה הבאה, אמר לספורט1: "אני לא חוזר בי. אני חושב שמגיעה לי ההזדמנות להיות חלק מהרוטציה ואני לא שם. בסך הכול אמרתי את מה שאני מרגיש. אשוחח עם חברי ההנהלה ונראה מה יהיה".

גם החלוץ אמיר חלאיילה הביע את כעסו בקרב אנשי המועדון ובסביבתו אף הצהירו כי אינו מעוניין להישאר בעונה הבאה: "אמיר הוא כישרון גדול ולכן הגיע לסכנין אבל לא נספר על ידי המאמן", אמרו בסביבתו של השחקן. גם סוכנו של עידן שמש שוחח עם ראשי הקבוצה והביע את כעסו על מיעוט הדקות של החלוץ.

עלאא אבו סלאח.
עלאא אבו סלאח. "מגיעה לי הזדמנות" (ערן לוף)

בסכנין מתכוונים לזמן את השלושה כבר מחר לועדת משמעת ולאחר מכן תתקבל החלטה סופית לגביהם. ראוי לציין כי בהנהלת הקבוצה ישנם חילוקי דעות לגבי השלושה ויש כאלה שמצדדים בשחקנים שהיו חלק חשוב בקבוצה בעונה שעברה כמו שמש ואבו סלאח. בהודעה הרשמית נכתב: "שלושת השחקנים הושעו היום מהאימון ויוזמנו בקרוב לשימוע בעקבות דבריהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי