אייל סגל: לא אשחרר את דראפיץ' וברדה לקבוצה בארץ

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

הבעלים של מכבי נתניה דיבר בתוכנית הספורט של 103FM על המאמנים שמבוקשים בקבוצות שונות בליגה: "אני לא יכול לשחרר מאמנים אחרי שהם בחרו שחקנים". על האמירה נגד ניר קלינגר: "אני מתנצל, הבנתי שעשיתי טעות"

(גודל טקסט)

בעקבות הסערה שבאה לאחר פרסום הפוסט של אייל סגל נגד ניר קלינגר ("גנב דעת"), עלה הבעלים של מכבי נתניה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM ודיבר על התקרית, העונה הבאה וכמובן צוות המאמנים המצליח שלו: סלובודן דראפיץ' ושי ברדה.

על ניר קלינגר: "האמירה 'קלינגר גנב דעת' נאמרה במסגרת פורום אוהדים ואני מתנצל עליה. אני מבין שבעלים של מועדון, בלי קשר למה שהוא חושב על אדם זה או אחר, הוא דמות ייצוגית ולא צריך להתייחס לעובד במועדון אחר. הבנתי שעשיתי טעות".

המאמנים: "שניהם חתומים לעונה הבאה. בתפיסת העולם שלי צוות מקצועי צריך להיות לטווח ארוך. הצוות המקצועי זו הדרך של המועדון. גם אם נקבל הצעה עליהם לא בטוח שנענה לה בחיוב – למאמנים אין מחיר ואני לא אשחרר אותם לקבוצה בארץ. לא הייתה פנייה לגביהם ממכבי חיפה. בשביל שאשחרר את המאמנים צריכה להיות הצעה גבוהה מאוד".

דראפיץ' וברדה. חתומים בנתניה גם לעונה הבאה (דני מרון)
דראפיץ' וברדה. חתומים בנתניה גם לעונה הבאה (דני מרון) 

פניות מקבוצות לגבי שחקנים: "קבוצות פנו אלינו לגבי שני שחקנים – עלי מוחמד ודיא סבע. ייאמר לזכותו של יענקל'ה שחר שהוא אדם הגון ושואל אישית לפני שהוא פונה לעובד במועדון אחר. הוא שאל אם מוחמד רלוונטי ועניתי שלא. אלונה לא פנתה אליי ישירות (בעניין דיא סבע). ההצעה של באר שבע לא גרמה לי לא לישון בלילה".

העונה הבאה: "היעד שלנו בעונה הבאה זה להגיע להישגים לא פחות טובים מהעונה. התייצבנו בליגת העל ואנחנו שואפים קדימה. אם דיא סבע יעזוב נביא שחקן שימלא את מקומו".

על ערן לוי: "אני חושב שהוא נותן את אחת העונות הטובות בקריירה. יש לו חוזה לעונה הבאה ואני מקווה שזו לא תהיה העונה האחרונה שלו בנתניה. אני מאמין שאם אני אומר למישהו משהו בעל פה זה כמו חוזה, מצד שני אני לא מכניס את עצמי למצבים שאחר כך יהיה קשה לצאת מהם כמו להחתים על חוזה ארוך טווח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי