בנין מתלבט לגבי עתידו של וונדרסון, המושעים נקנסו

וונדרסון
וונדרסון | ערן לוף

אחרי שכבר החליט לשחרר את המגן הברזילאי, מאמן בני סכנין חושב שוב. תפנית גם בעניין תאמבי שיקבל הצעה לחתום על חוזה חדש. אבו סלאח, חלאיילה ושמש ספגו קנס כספי וישובו לאימונים כרגיל

(גודל טקסט)

לאחר יום חופש, שבה היום בני סכנין לאימונים והחלה בהכנות לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה ביום ראשון. לא שקט בסכנין ולא רק בגלל ההפסד בשבת להפועל אשקלון, אלא בעיקר בשל ביקורת חריפה של חלק משחקני הקבוצה כמו הבלם עלאא אבו סלאח והחלוצים אמיר חלאיילה ועידן שמש. השלושה הושעו מהקבוצה והוזמנו לוועדת משמעת, בסופה נקבע כי הם ישובו כבר מחר לאימונים. בנוסף, חלאיילה נקנס ב-2,000 שקלים ואילו שמש ואבו סלאח ב-3,000 שקלים.

בקרב ראשי הקבוצה טרם קיבלו החלטה כיצד לנהוג בשלושה, כאשר מצד אחד לא אהבו את הביקורת הישירה דרך התקשורת, אבל מצד שני היה מי שהבין את הטענות של השחקנים כנגד המאמן טל בנין. "רק לאחר שנשמע את השחקנים, נקבל החלטה לגבי עתידם", אמר גורם במועדון.

במקביל, בסכנין כבר חושבים על העונה הבאה ובקרוב תיערך פגישה בין בנין לבין ההנהלה בנושא. בין השאר צפויה להתקבל החלטה לגבי המגן הברזילאי וונדרסון. במועדון סיפרו כי בתחילה בנין היה מעוניין לשחררו, אבל לאחרונה מעט שינה את דעתו ולא מן הנמנע כי וונדרסון ימשיך בקבוצה.

מי שעוד היה בדרך החוצה, אך כרגע שנראה שימשיך הוא סגס תאמבי. מאז הגעתו של בנין, תאמבי אומנם נדחק לספסל ואף היה מספר משחקים מחוץ לסגל, אבל פתח במשחק האחרון מול אשקלון וההנהלה מעוניינת להשאירו ואף להציע לו חוזה חדש. 

וונדרסון. יישאר? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי