קוויאר ישוחח עם סילבס, הויבך מועמד להחליפו

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | דני מרון

בקריית שמונה רוצים לראות את הבלם נשאר לעונה נוספת, אך טרם התקבלה החלטה מצידו. מקורביו: "הוא רוצה לשמוע מה התוכניות". אם יעזוב, הגרמני של מכבי נתניה כבר על הכוונת ובסביבתו אישרו שנוצר קשר

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה רוצה לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר, כאשר המקום השביעי עדיין מהווה מטרה למרות ההפסד למכבי פתח תקווה. במועדון טוענים שסיום טוב של העונה הנוכחית יוביל לפתיחת עונה טובה בשנה הבאה, אבל במקביל כבר עובדים על העונה הבאה. פרט לשחקנים שבמועדון רוצים להביא מבחוץ, בקרוב תתקבל החלטה גם לגבי שחקנים ששיחקו העונה בקריית שמונה.

אחד השמות הבולטים הוא הבלם קרלוס קוויאר. האחרון הרשים העונה ובקריית שמונה היו רוצים לראות אותו עונה נוספת, אבל השחקן עצמו טרם החליט אם להישאר בקבוצה. כזכור במהלך העונה רצה קוויאר לעזוב את הקבוצה, אך לבסוף שוכנע להישאר ועדיין לא החליט לגבי עתידו. בסביבתו של קוויאר סיפרו כי השחקן ישוחח עם המאמן חיים סילבס ורק לאחר מכן יקבל החלטה. "קרלוס רוצה לשמוע מה התכניות של הקבוצה ומה התכניות של הצוות המקצועי לגביו", אמר אחד ממקורביו.

בקריית שמונה בכל מקרה כבר חושבים על אופציה אחרת אם קוויאר יחליט שלא להמשיך בקבוצה ואחת השמות שעלו הוא בלם מכבי נתניה טים הויבך. הגרמני לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה כאשר לנתניה ישנה אופציה להמשך ההתקשורת שתקפה עד סוף החודש. בקריית שמונה טרם פנו לשחקן וכרגע מחכים שם לצעד של נתניה. הויבך רוצה להמשיך בנתניה, אבל בסביבתו טענו שגם אם זה לא יקרה, ישמח להישאר בישראל ואישרו את ההתעניינות של ק"ש.

כפי שפורסם אתמול בספורט1, הבלם מרקוס דיניז נמצא בתכניות של סילבס ויישאר בקבוצה כמו גם הקשר אפונסו טיירה. כזכור, סילבס אמר בראיון בלעדי לאתר לפני חצי גמר הגביע: "80 אחוז מהזרים יישארו בעונה הבאה".

הויבך. רוצה להישאר בנתניה אבל לא פוסל מעבר (דני מרון)הויבך. רוצה להישאר בנתניה אבל לא פוסל מעבר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי