איציק טוויזר: כל תוצאה פרט לניצחון תהיה אכזבה גדולה

איציק טוויזר
איציק טוויזר | דני מרון

בהפועל עכו יודעים שהפסד למ.ס אשדוד יוריד את הקבוצה רשמית לליגה הלאומית. בעירייה ממשיכים את הבדיקה: "בכל מקרה יהיו הרבה שינויים בעונה הבאה"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל עכו ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול מועדון ספורט אשדוד. במועדון עדיין מאוכזבים מכך שאיבדו יתרון מול הפועל רעננה, כזה שיכול היה לפתוח תקווה חדשה במאבקי ההישרדות. במועדון הצפוני יודעים כי כל תוצאה פרט לניצחון תהווה אכזבה גדולה ומעבר לזה הפסד במשחק הזה עלול להוריד את הקבוצה רשמית כבר בשבת לליגה הלאומית.

אם בקרב חלק מהשחקנים קיימת דריכות, אז יש כאלה שכבר סגרו את העונה ואומרים: "גם אם זה לא יקרה שבוע אז בשבוע הבא". המאמן איציק טוויזר מצדו עדיין מאמין ואינו מסכים לוותר לפני המשחק. טוויזר אמר: "אנחנו חוזרים לשחק בבית שלנו אחרי הרבה זמן. עבורנו זה אולי המשחק הכי חשוב של העונה. כל דבר מלבד ניצחון יהווה אכזבה גדולה. אני חושב שיש לנו שחקנים לא פחות טוב משיש לאשדוד. אני מקווה שהם יביאו את זה לידי ביטוי גם במשחק עצמו".

במועדון מספרים על סגל מלא שמתאמן, פרט לבלם ינון אליהו שכבר גמר את העונה. בצוות המקצועי עדיין מתלבטים אם להעלות בשיטה של שלושה בלמים כפי שעשו במשחקים האחרונים או לתגבר את חוליית ההתקפה בכדי להכריע את המשחק. לא מן הנמנע כי החלוץ דודו ביטון שחזר לאחרונה לכושר מלא יפתח במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי