גל שיש מועמד להצטרף להפועל חיפה בעונה הבאה

גל שיש
גל שיש | ערן לוף

אם שמואל שיימן יעזוב, מגן הפועל עכו עשוי להחליפו. דור מלול פצוע ובספק למשחק מול הפועל באר שבע (ראשון, 20:30, ספורט1)

(גודל טקסט)

לאחר שני ימי חופש חזרו אתמול (רביעי) שחקני הפועל חיפה לאימונים והחלו בהכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום ראשון (20:30, ספורט1). האדומים לא מתכוונים לוותר על הליגה ויעלו עם ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו של ניר קלינגר.

גל אראל וניסו קפילוטו המוצהבים ייעדרו, כמו גם המגן שמואל שיימן שהורחק במשחק האחרון מול מכבי נתניה. המגן הימני דור מלול סובל מפגיעה בקרסול ונמצא בספק למשחק. בצוות המקצועי יצטרכו למצוא פתרונות לבעיה בהגנה ונראה כי ריקי מיטרבסקי, חיים מגרלשווילי, גבריאל תמאש ורסמוס סיוסטדט ישחקו בחוליית ההגנה כאשר האחרון יוסט לעמדת המגן הימני. בחוליית ההתקפה לא צפויים להיות שינויים ושם יפתחו גילי ורמוט, עדן בן בסט ואלון תורג'מן ואילו בקישור צפוי מקסים פלקושצ'נקו להמשיך בהרכב הראשון, לאור שביעות הרצון של הצוות המקצועי מהיכולת שהפגין במשחק מול מכבי נתניה.

בינתיים במועדון ממתינים להגעתו של הבעלים יואב כץ בסוף השבוע הבא כדי יתחיל בשיחות עם שחקנים לקראת העונה הבאה. בין השאר צפוי כץ לשבת עם דור מלול, ניסו קפילוטו, גל אראל, עדן בן בסט, אלון תורג'מן וגם עם שמואל שיימן. האחרון שמבוקש בהפועל באר שבע יקבל החלטה סופית לגבי עתידו בסוף העונה ואם יחליט לעזוב, עלה שמו של מגן הפועל עכו גל שיש כמועמד להחליפו.

גל שיש. המחליף של שיימן (ערן לוף)
גל שיש. המחליף של שיימן (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי