פרסום ראשון: בניון זומן למשחק הוקרה לכבוד רוזיצקי

תומאש רוזיצקי
תומאש רוזיצקי | Gettyimages

כבוד גדול לקשר הישראלי ולחברו לקבוצה תומאש סיבוק: זומנו למשחק ראווה לכבוד אחד מגדולי נבחרת צ'כיה אי פעם. הבעיה: המשחק נקבע ליום בו ישראל תארח את ארגנטינה. מימר לפני סכנין: "מקווה לחתום על חוזה חדש"

(גודל טקסט)

כבוד גדול לשני שחקני מכבי פ"ת יוסי בניון ותומאש סיבוק. לספורט 1 נודע לראשונה שהשניים זומנו במהלך השבועיים האחרונים למשחק הוקרה לקשר הצ'כי תומאש רוזיצקי, אשר ייערך באצטדיונה הביתי של ספרטה פראג ב-9 ביוני. הקשר הצ'כי בן ה-37, אשר הודיע על פרישה מכדורגל במהלך חודש דצמבר האחרון ומונה לתפקיד ניהולי במועדון, התקשר בעצמו אל השניים והתריע בפניהם שבתקופה הקרובה תצא הודעה רשמית למשחק.

הבעיה של בניון? באותו התאריך בדיוק מגיעה נבחרת ארגנטינה, למשחק מול נבחרת ישראל ובפני הקשר עומדת דילמה גדולה, אם וכאשר יזומן. כזכור, בראיון שערך סיבוק באתר ספורט1 בחודש שעבר הוא סיפר:" יש ליוסי שם ענק בצ'כיה, כי הוא שיחק עם תומאס רוזיצקי. הם גם מאוד דומים, תסתכל עליהם בטלוויזיה ולא תבדיל. אפילו יוסי אמר לי את זה".

במשחק שייערך צפויות לשחק שלוש קבוצות: בניון, ישחק עם שחקני ארסנל, סיבוק עם נבחרת צ'כיה והקבוצה השלישית צפויה להיות מורכבת משחקני ספרטה פראג. בין השחקנים שצפויים לקבל זימון גם הם יהיו מילאן בארוש, יאן קולר ופאבל נדבד.

רוזיצקי. כבוד גדו
רוזיצקי. כבוד גדול לבניון (AFP)

סיבוק, שיחק במדי הנבחרת הצ'כית שנים רבות לצידו של רוזיצקי ואילו בניון, שיחק לצידו במדי ארסנל בעונת 2011-2012.

בחזרה לליגה, לאחר הניצחון בתחילת השבוע על עירוני ק"ש, מכבי פ"ת תצא ביום ראשון לדוחא למשחק מול בני סכנין, כשניצחון יקרב את הקבוצה למקום השביעי בתום הפלייאוף התחתון ואת המאמן שרון מימר לעונה נוספת במועדון.

הבוקר (שישי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות לירוי צעירי והמאמן שאמר: "סכנין היא אחת הקבוצות שנלחמת איתנו על המקום השביעי, אם ננצח זה יקדם אותנו משמעותית למטרה שלנו. לא יהיה לנו קל בדוחא. אני מקווה שנמשיך עם האנרגיות מהמשחק מול עירוני קריית שמונה"

שרון מימר. מקווה להאריך חוזה בקרוב (דני מרון)
שרון מימר. מקווה להאריך חוזה בקרוב (דני מרון)

המשך דרכו: "מתי אני מאריך חוזה? בקרוב אני מקווה. אני מאמין שבקרוב נשב, נגיע להבנות ונסגור את העניינים. שני הצדדים שההתקשרות תימשך וכששני צדדים רוצים בסוף זה בדרך כלל קורה".

שיתופו של מוחמד סרסור הצעיר שבלט לטובה: "אף שחקן לא משחק כי הוא צעיר אלא כי הוא מוכיח את עצמו ועובד קשה באימונים. כל צעיר או מבוגר שיגיעו לו הדקות, יקבל אותן".

לירוי צעירי, שחזר להרכב בשבוע שעבר לאחר תקופה ארוכה הוסיף: "עבדתי קשה בשביל ההזדמנות הזאת לחזור לשחק. מאוד שמחתי שניצחנו, היה משחק טוב ונהניתי. צריך להמשיך קדימה, אנחנו רוצים לנצח גם בסכנין".

לירוי צעירי. מקווה להמשיך לשחק (לירון מולדובן)
לירוי צעירי. מקווה להמשיך לשחק (לירון מולדובן)

העונה הבאה: "יש לי עדיפות למכבי פ"ת כי זה מקום שגדלתי בו. עשיתי פה שנתיים מדהימות. ואני רוצה לנצח בכל משחק ואז נתקדם ונמשיך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי