צפו בשיאן גינס: אבראו אקס בית"ר עבר 26 קבוצות

סבסטיאן אבראו
סבסטיאן אבראו | טוויטר

החלוץ האורוגוואי בן ה-41 חגג את השיא לפני המשחק של קבוצתו הנוכחית אדקאס איטליאנו מול בואטפוגו. בין ה-26: לה קורוניה, סוסיאדד, ריבר פלייט ואפיזודה קצרה בבית וגן

(גודל טקסט)
סבסטיאן אבראו, אקס בית"ר ירושלים, זכה לפנות בוקר בהישג נדיר. החלוץ האורוגוואי בן ה-41 נכנס לספר השיאים של גינס כשחקן שעבר הכי הרבה קבוצות בקריירה – 26. הטקס נערך בסנטיאגו, צ'ילה, לפני המשחק הביתי של קבוצתו הנוכחית של "אל לוקו", אדקאס איטליאנו מול בוטאפוגו במסגרת גביע הסודאמריקנה.


הקריירה של אל לוקו התפרשה כאמור על פני 26 קבוצות ב-11 מדינות שונות וצריך לזכור שהחלוץ עדיין חי ובועט כמו צעיר כך שהוא עוד יכול לשפר את השיא של עצמו.. גולת הכותרת היא כמובן שש השנים שבילה בדפורטיבו לה קורוניה בימים היפים של בתחילת המילניום. באירופה שיחק גם בריאל סוסיאדד, אריס סלוניקי ובית"ר ירושלים, אם כי חלקית ביותר.


לבית וגן הגיע אבראו באוגוסט 2008 כחיזוק משמעותי לשלב הבתים של ליגת האלופות, אלא שבית"ר לא הגיעה כלל לשלב המוקדמות השלישי אחרי שהובסה בקרקוב 5:0 ע"י ויסלה. בסך שותף האורוגוואי בשני משחקי המוקדמות מול האלופה הפולנית ובשלושה משחקי גביע הטוטו לפני שעזב לריבר פלייט.אל לוקו שיחק בעוד קבוצות גדולות בדרום אמריקה כמו רוסאריו סנטרל ובוטאפוגו ובשתי הגדולות של מקסיקו קרוס אסול וקרוס אמריקה. בנבחרת יש לאורוגוואי 26 שערים ב-70 הופעות.



Loco Abreu received his Guinness world record certificate for being the player with the most career clubs (26) ahead of his Copa Sudamericana game with Audax Italiano.

41 years of age but still going strong. pic.twitter.com/hTcJlVdpsW

— Warriors of Uruguay (@UruguayanHeroes) April 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי