צפו בתקציר: עכו הבטיחה לעצמה שבוע נוסף בליגה בדקה ה-93

סיראז' נסאר
סיראז' נסאר | ערן לוף

שער עצמי של יצחק אספה בתוספת הזמן קבע שנועלת הטבלה עדיין לא ירדה לאחר 1:1 מול אשדוד. במקביל: רעננה מתקרבת להישרדות אחרי 0:1 בקריית שמונה משער של אבוחצירה (צפו)

(גודל טקסט)

שער עצמי אומלל של יצחק אספה בדקה ה-93 העניקה להפועל עכו מחזור נוסף כקבוצת ליגת העל. דקה, דקה בלבד הפרידה בין נועלת הטבלה לנעילת הסיפור באופן סופי אבל ה-1:1 מול אשדוד עשה ממש צדק. לקבוצה שהרכיבו העירייה/דודו דהאן/ דניאל סטנצ'יו מגיע לרדת על סך הניהול הכושל, אבל לא הגיע על סמך המשחק הערב (שבת).

ועדיין עכו רחוקה מאשדוד שמעל לקו האדום ב-11 נקודות, כשיש 12 נקודות בקופה, כך שסיכוייה קלושים, אבל החבורה של עמיר תורג'מן הסתבכה ועלולה למצוא עצמה רק נקודה אחת מעל הקו האדום בסיום המחזור.

מנגד רעננה ממשיכה ביכולת הטובה שלה מאז בואו של מנחם קורצקי ועם 0:1 בקריית שמונה ועלתה ל-31 נקודות בדרך להישארות לעונה נוספת.


הפועל עכו – מועדון ספורט אשדוד 1:1

תמיד מעניין במשחקים של האורחים כשהדקות האחרונות מתחילות לתקתק. בדרך כלל אלה האשדודים שעשו את המהפכים וצברו את הנקודות, הפעם הם ספגו שער בדקה ה-93 והפסידו שתי נקודות. מנגד עכו נותרה בזכות השער עוד שבוע בליגת העל והאמת היא שהגיעה לה. הבחורים של איציק טוויזר לחמו, הגיעו לשלל הזדמנויות, מצאו פעמיים את הקורה והמשקוף.   


כשלא כובשים למעלה מ-700 דקות בבית, יורדים ליגה (ערן לוף)

718 דקות לא כבשה עכו בבית ולכן היא כנראה נמצאת היכן שהיא נמצאת אבל בדקה ה-93 אחרי שרייכרט ואז'ובל היו כל כך קרובים הגיע כדור חופשי, פרחאת המצטיין אצל המארחים הגביה ואספה הקדים את המחליף סיראז' נסאר ונגח לשערו הוא. מנגד מה נגיד על מאוריסיו. הבחור כבש שער, צלל בטיפשות ברחבה כדי לקבל צהוב מוצדק ובסיום עוד היה לו מה להעיר לשופט ארז פפיר. זה נגמר באדום ומדובר בזר ובדמות שאמורה להיות מהמובילים אצל תורג'מן ולא שחקן שכונה.

מהלך המשחק
דקה 1 –
מעט מאוד אוהדים של עכו הגיעו ואלה שטרחו צעקו קריאות בגנותו של סוכן השחקנים דודו דהאן.


אוהדי עכו מדירים רגליהם מהמגרש. מרגישים ש"גנבו" להם את הקבוצה (ערן לוף)


דקה 15 – באלה בעט וסחט הצלה מג'ראפי.


דקה 19 – פראחת הגביה אבל סיסוקו נגח ממצב טוב במקום למסגרת לכיוון קו הקרן.

דקה 28 – דור ג'אן בעט למסגרת ושטראוס קלט. פעם ראשונה ששוער עכו נזקק להזיע קצת במשחק.


שטראוס. האפודה נשארה נקייה עד הדקה ה-28 (ערן לוף)


דקה 35 – פראחת פרץ מצוין לרחבה וניסה לכבוש בתחכום עם הסיבוב אבל הכדור הלך החוצה.


דקה 40
– אשדוד התעוררה ובתוך דקה הגיע מאוריסיו לשתי הזדמנויות כיבוש. בראשונה נגח חלש לידיים של שטראוס, בשנייה לא היה מספיק חד והכדור הלך לקרן.


מאוריסיו. לקח לאשדוד 40 דקות להבין את חשיבות המשחק (ערן לוף)

דקה 45 – כדור תועה הגיע לבן אז'ובל שבעט לשמיים. עכו עוד תצטער על ההחמצות.

דקה 56, 0:1 לאשדוד – אספה פרץ מימין והעביר רוחב למאוריסיו והברזילאי חופשי וממצב טוב בעט לרשת. קל מדי מול קבוצה שהפסד מוריד אותה ליגה.


דקה 66
– אז'ובל בעט מחוץ לרחבה לידיים של ג'ראפי. עכו משלימה 700 דקות בבית ללא עשר.

דקה 73 – מאוריסיו חדר לרחבה ונפל. השופט פפיר לא קנה את ההצגה והברזילאי ספג צהוב.


דקה 77
– אז'ובל סובב כדור מ-20 מ' לקורה. איזו הזדמנות לעכו להשיג את השוויון.

דקה 87 – עכו בלחץ על שער אשדוד, התקפה רדפה התקפה ובסוף היה זה המחליף רייכרט שזעזע את המשקוף. כמה מזל יש לאשדוד.
 

הרכבים
הפועל עכו:
רם שטראוס, עבדי פרחאת, מחמדו סיסוקו, גל שיש, עמיד מחאג'נה, מתן בלטקסה, פיטר אוניקאצ'י (דודו ביטון 66), ברונו איבה, גבי קניקובסקי, אליקו באלה (בן רייכרט 61), בן אז'ובל.


מועדון ספורט אשדוד:
 יואב ג'ראפי, יצחק אספה, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', וובה בראון, תום מונד, משה אוחיון, דור ג'אן, מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה (אור אינברום 71).

עירוני קריית שמונה – הפועל רעננה 1:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
הקבוצה של קורצקי ליקטה שלוש נקודות חשובות ועוד בחוץ. שמעון אבוחצירה כבש כבר בדקה השישית והשוער אסף צור, שעלה בהרכב רק בגלל אי כשירותו של גיירמו ויסקארה, דאג לכל השאר. 


איתמר ניצן במקום זועבי (דני מרון)


מהלך המשחק

דקה 6, 0:1 לרעננה – לקאו החזיר כדור לאחור, היישר לאבוחצירה שהתקדם מעט והעלה בחכמה מעל ניצן ולרשת.

הרכבים
עירוני קריית שמונה:
 איתמר ניצן, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, עידן נחמיאס, מילוש ראדיבוייביץ' (עידו דוידוב 46), אפונסו טיירה, עומר לקאו, סאן מנחם, נייג'ל האסלביינק, שובל גוזלן, מוחמד שכר.

הפועל רעננה: אסף צור, בן בנימין, בן והבה, אלי בבייב, עמנואל אמבולה, אור דסה, עידו לוי, עדי נמני, כארם ארשיד, רועי זיקרי, שמעון אבוחצירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי