קריאף וקונטה צפויים לפתוח בהרכב בית"ר מול מכבי ת"א

קונטה
קונטה | דני מרון

המגן והקשר החלימו ואמורים לקבל את הקרדיט ב-11 מבני בן זקן. הייסטר ימשיך להיעדר, סאבו ישחק עם זריקה וסד מיוחד. במועדון לא ויתרו על חלום האליפות

(גודל טקסט)

אחרי שנהנו אתמול מיום חופש ומנוחה נוספת, חזרו שחקני בית"ר ירושלים היום (שבת) להתאמן לקראת משחק הבית נגד מכבי תל אביב ביום שני בטדי. הצהובים שחורים יגיעו למשחק אחרי ההפסד הכואב לבאר שבע והתיקו המאכזב נגד בני יהודה. למרות התוצאות, במועדון עדין לא ויתרו על מאבק האליפות ופער שש הנקודות מהמוליכה.

אחרי שבועות רבים של סגל חסר נראה שלצוות המקצועי יש סוף סוף צרות טובות בכל הנוגע לאיוש ההרכב אחרי שכל השחקנים, למעט מרסל הייסטר, השלימו אימון מלא וצפויים להיות מוכנים למשחק. המגן-בלם אנטואן קונטה, שחזר להתאמן אחרי שהחלים מקרע קטן במיניסקוס, השלים אימון ומלא ויש סיכוי גדול שהוא יפתח בהרכב לראשונה מזה חודש.

אופיר קריאף שהחמיץ את המשחק הקודם בשל כאבים במפשעה התאמן כרגיל וגם הוא צפוי לשוב ל-11 של בני בן זקן. אריק סאבו ששיחק במשחקים האחרונים עם זריקה בשל שבר קטן בזרת כף הרגל, התאמן השבוע בצרורה קלה יותר והוא ישחק מול מכבי תל אביב עם זריקה וסד מיוחד על שתי אצבעות רגלו.


צפוי לשוב להרכב מול מכבי תל אביב. אופיר קריאף (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי